کد خبر : 202427
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مهر 1401 - 10:34

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی چیست و  چه مزایایی دارد؟

سایت خرید رپورتاژ آگهی تبلیغی بصورت مقاله یا خبر است، که در سایتهای دیگران منتشر می شود. رپورتاژ آگهی  اکثرا به شکل یک خبر یا یک مقاله تحقیقی  نوشته می شود. و به نحوی خاص طراحی می شود که درباره خدمات یا محصولات شما اطلاعاتی دهد و کاربر را ترقیب کند به سایت شما مراجعه کند،

 رپورتاژ آگهی چیست و  چه مزایایی دارد؟-بای رپورتاژ

سایت خرید رپورتاژ آگهی تبلیغی بصورت مقاله یا خبر است، که در سایتهای دیگران منتشر می شود. رپورتاژ آگهی  اکثرا به شکل یک خبر یا یک مقاله تحقیقی  نوشته می شود. و به نحوی خاص طراحی می شود که درباره خدمات یا محصولات شما اطلاعاتی دهد و کاربر را ترقیب کند به سایت شما مراجعه کند، همچنین به موتورهای جستجو اعلام میکند که شما حرفی برای گفتن دارید، در نتیجه باعث ارتقای رتبه سایت شما نسبت به بقیه رقبا می شود.

انواع شیوه های نوشتن رپورتاژ آگهی

تصویری: در این حالت شما باید  دید مطلوبی از خدمات یا محصولات خود در بین خوانندگان ایجاد کنید.
  • تصویری: در این حالت شما باید  دید مطلوبی از خدمات یا محصولات خود در بین خوانندگان ایجاد کنید.
  • وکالتی: شما باید دیدگاه خود را در مورد یک موضوع بحث برانگیز شرح دهید.
  • روزنامه ای: شما باید توجه کاربران را به یک موضوع که هدف شماست به صورت تیتری و جنجالی جلب کنید.

رپورتاژ آگهی باید بصورتی طراحی شود که شبیه مقاله یا خبر باشد تا موتورهای جستجو محتوای شما را صرفا یک تبلیغ نبینند بلکه مقاله یا خبری باشد که از دید آنها(گوگل) کمکی به کاربر می کند. توجه داشته باشید که شما با یک  رپورتاژ آگهی عالی که محتوایی کاربردی و خدماتی داشته باشد کمک شایانی در رتبه سایت شما و به تبع آن ترافیک قابل توجه ای به سایت شما سراریز خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی را  متنوع و بخش بخش طراحی کنید و حتما از عنوان های H1,H2,H3,H4… در مقاله یا خبر و حتما از تصاویر زیاد و حتی ویدیو در محتوا استفاده کنید.  تا موتورهای جستجو رپورتاژ آگهی شمارا در اولویت قرار دهند. طبق آخرین مطالعاتی که تیم بای رپورتاژ انجام داده موتورهای جستجو (گوگل) حساسیت ویژه ای به این موضوع دارند.

سنتی و معمولی همیشه به یک صورت عمل نکنید مطالب را بصورت یکنواخت مثلا از یک یا چند انکرتکست خاص و به یک صفحه محدود نکنید بلکه سعی کنید تمامی قسمت های سایت و یا تمامی محصولات و خدمات خود را معرفی کنید حتی شده بصورت لینک لخت یا متنی و در بعضی مواقع شماره تماس و آی دی شبکه های اجتماعی خود در مقاله قرار دهید.

سعی کنید از مطالب تکراری پرهیز کنید شما منابع بکر و بی انتهایی از سایت هایی خارجی در دسترس دارید که به راحتی با استفاده از گوگل ترنسلیت ترجمه کنید یا می توانید از کتاب استفاده کنید و یا فایل های صوتی امروزه خیلی راحت می توانید بصورت رایگان با ابزارهایی که در سطح وب موجود است با یک جستجوی ساده در گوگل  تمامی  عکس هایی که از کتاب می گیرید  و فایل های صوتی را به متن تبدیل کنید.

رپورتاژ آگهی در چه سایت هایی باید منتشر شود؟

رپورتاژ آگهی را در سایت های مرتبط به سایت شما یا حداقل نزدیک به موضوع سایت شما به عنوان مثال اگر شما سایت فیلم دارید رپورتاژ آگهی خودرا در سایت موزیک منتشر کنید،

رپورتاژ آگهی را در سایت های مرتبط به سایت شما یا حداقل نزدیک به موضوع سایت شما به عنوان مثال اگر شما سایت فیلم دارید رپورتاژ آگهی خودرا در سایت موزیک منتشر کنید، یا بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی سایت های خبری است که مرتبط به تمامی موضوعات می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح