کد خبر : 198447
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مرداد 1401 - 12:29

کاهش مصرف سوخت خودرو با ریمپ ای سی یو در مرکز کاراک

کاهش مصرف سوخت خودرو با ریمپ ای سی یو در مرکز کاراک

  بشر همیشه در حال بدست آوردن روش هایی برای کاهش هزینه ها بوده است، هزینه هایی که ممکن است در کوتاه مدت و یا دراز مدت ، سیستم را هزینه بردار یا زیان ده کنند. به عنوان مثال اگر شما سالی ۷۰ هزار کیلومتر از خودرو استفاده کنید و خودرو شما به ازای هر

 

بشر همیشه در حال بدست آوردن روش هایی برای کاهش هزینه ها بوده است، هزینه هایی که ممکن است در کوتاه مدت و یا دراز مدت ، سیستم را هزینه بردار یا زیان ده کنند. به عنوان مثال اگر شما سالی ۷۰ هزار کیلومتر از خودرو استفاده کنید و خودرو شما به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ، ۱۰ لیتر مصرف کند ، شما ۷۰۰۰ لیتر بنزین سوزانده اید و در صورتی که با ریمپ مصرف شما را به ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برسانیم شما سالانه مبلغ ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان ذخیره کرده اید که معادل حقوق ماهانه یک کارگر میباشد.

 

 

آیا ریمپ ایسیو باعث کاهش مصرف سوخت میگردد ؟

مهمترین مزیت ریمپ ، کاهش مصرف سوخت است. ترکیب چیپ تیونینگ کاراک با چاشنی افزایش مهارت در رانندگی ، کاهش مصرف خودرو چشمگیری را به دنبال خواهد داشت، بیشترین نتیجه کاهش مصرف سوخت در موتورهای TU5 و در خودروهای اچ سی کراس و ۲۰۶ بوده است که تا ۱۵% کاهش مصرف ثبت گردید.

 کاراک تعداد نمونه کارهای متعددی در زمینه کاهش مصرف سوخت در خودروهای مختلف انجام داده است. اکثر رانندگان رضایت بالای خود را اعلام نموده اند و با تقریب ۹۰% رضایت مشتری جلب شده است.  همانطور که گفته شد مهمترین مزیت ریمپ کاهش مصرف سوخت خودرو است، در کاراک مشخصات ( نقشه ) ایسیو را تغییر میدهیم .

 

آیا ری مپ ایسیو می تواند به موتور آسیب برساند ؟

 

اگر به درستی  و توسط متخصصین واجد شرایط انجام نگیرد ، این فرآیند فشار اضافی بر موتور وارد می کند . اما ریمپ ایسیو که به درستی انجام شود، به توانایی‌های موتور اتومبیل شما افزوده و سبب افزایش طول عمر خودرو شما می شود .

 

اغلب خودروسازان پتانسیل موتورهای خودروها را به دلایل متعدد محدود می کنند. بارزترین آنها این است که در برخی مواقع، آنها یک نسخه فیس لیفت شده از خودرو یا یک مدل جدید با همان موتور را عرضه می کنند، بنابراین کمی فضایی را در طیف قدرت باقی می گذارند تا در مورد پیشرفت های مدل جدید بدون آنکه لازم باشد کاری کنند ، از آنها استفاده نمایند . 

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ریمپ وارد لینک زیر شوید :

ریمپ چیست

 

اگر تصمیم به انجام ریمپ ایسیو  دارید، یک انتخاب عاقلانه این است که به یک مرکز تیونینگ حرفه ای بروید که در آن تکنسین هایی با ساعت ها تجربه بی شمار در این زمینه و راه حل های نرم افزاری پایدار و پرکاربرد پیدا خواهید کرد.

 

ریمپ ایسیو در صورت باز شدن ایسیو گارانتی را باطل می کند ، زیرا از نظر سخت افزاری قابل رویت می باشد . در غیر این صورت تکنسین نمایندگی نمی تواند تغییرات ایسیو را رصد کند . 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح