کد خبر : 208897
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 18:05

وان پلاس ۱۲ در تصاویر دستی به بیرون درز کرد، مشخصات نمایشگر دقیق است

وان پلاس ۱۲ در تصاویر دستی به بیرون درز کرد، مشخصات نمایشگر دقیق است

به گزارش ورد نیوز و به نقل از گسمارنا با نزدیک شدن به عرضه OnePlus 12 در چین، جزئیات بیشتری در مورد نسل بعدی پرچمدار اندروید در حال آشکار شدن است. Tipster DigitalChatStation یک پست طولانی در Weibo به اشتراک گذاشت که بر روی صفحه نمایش OP 12 تمرکز دارد و در عین حال تصاویر واقعی

OnePlus 12 will support up to QHD+ resolution at 120Hz

به گزارش ورد نیوز و به نقل از گسمارنا با نزدیک شدن به عرضه OnePlus 12 در چین، جزئیات بیشتری در مورد نسل بعدی پرچمدار اندروید در حال آشکار شدن است. Tipster DigitalChatStation یک پست طولانی در Weibo به اشتراک گذاشت که بر روی صفحه نمایش OP 12 تمرکز دارد و در عین حال تصاویر واقعی از دستگاه و صفحه نمایش BOE X1 را نیز ارائه می دهد.

OnePlus 12 دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی ۸T LTPO OLED با رزولوشن ۱۴۴۰ x 3168 پیکسل و نرخ رفرش ۱-۱۲۰ هرتز خواهد بود. پنل ساخته شده توسط BOE حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت در صنعت را در حالت خودکار و ۱۷۲۲ نیت را با نوار لغزنده دستی در استفاده معمولی اندازه گیری کرد.

علاوه بر این، اطلاعات جدید نشان می دهد که نمایشگر OnePlus 12 دارای میانگین تفاوت رنگ قابل توجه (JNCD) 0.35 و گواهی A+ از DisplayMate برای روشنایی و دقت رنگ استثنایی است.

صفحه نمایش جدید به تراشه نمایشگر P1 Oppo ملحق شده است و دارای نور ۲۱۶۰ هرتز PWM برای محافظت بیشتر از چشم است. همچنین می دانیم که پنل جدید توسعه یافته توسط BOE دقت رنگ بهبود یافته ای را با الگوریتم های برجسته سازی نور خورشید و فناوری کالیبراسیون تک پیکسل ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 21 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح