کد خبر : 208963
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1404 - 14:21

یک موتور الکتریکی Flux Raxial Flux

یک موتور الکتریکی Flux Raxial Flux

جایگزینی برای جابجایی وجود ندارد. واقعاً تا زمانی که موتور احتراق باشد ، واقع شده است. اما این گفته های قدیمی در مورد موتورهای برقی دیگر اعمال نمی شود. در اوایل سال جاری ، ما در مورد انتقال سرعت سبک Koenigsegg Tourbillon (LSTT) صحبت کردیم. ما بررسی کردیم که چگونه آن را به ۵ لیتری


جایگزینی برای جابجایی وجود ندارد. واقعاً تا زمانی که موتور احتراق باشد ، واقع شده است. اما این گفته های قدیمی در مورد موتورهای برقی دیگر اعمال نمی شود.

در اوایل سال جاری ، ما در مورد انتقال سرعت سبک Koenigsegg Tourbillon (LSTT) صحبت کردیم. ما بررسی کردیم که چگونه آن را به ۵ لیتری ، ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت (۱،۱۱۹ کیلو وات) ، ۱،۱۰۶ پوند فوت (۱۵۰۰ نانومتر) گشتاور ، “داغ V8” در قسمت عقب موتور الکتریکی Gemera و موتور الکتریکی ۸۵۰ ولت که در جلو نصب شده است ، زوج می کنیم-اما هرگز به این محصول برق تبدیل نشده ایم و به ویژه در مورد این Elical Electric Make Plantlant نیستیم.

در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد و در Koenigsegg Gemera پر شد ، Dark Matter Motor یک لیگ کاملاً جدید از موتور الکتریکی با کارایی بالا ایجاد کرد که قبلاً کاملاً وجود نداشت. بیشتر جزئیات آن در حالی که منتظر محافظت از ثبت اختراع است ، هنوز در یک طاق مخفی Koenigsegg پنهان شده است.

ماده تاریک وزن ۸۶ پوند (۳۹ کیلوگرم) دارد و ۸۰۰ اسب بخار (۶۰۰ کیلو وات) را با ۹۲۲ پوند فوت گشتاور ذوب صورت (۱،۲۵۰ نانومتر) و حداکثر Rev 8،۵۰۰ دور در دقیقه تحویل می دهد.

کل واحد حدود ۱۵.۱ اینچ قطر و ۵.۳ اینچ ضخامت دارد (۳۸۳.۳ میلی متر با ۱۳۵.۵ میلی متر). این یک تایپی نیست. این فقط کمی بزرگتر از یک اتاق با یک اینچ و نیم (۳.۸ سانتی متر) است ، اما با قدرت کافی برای ارسال اتاق اتاق به مدار زمین کم (نه واقعاً ، اما مطمئناً به نظر می رسد).

موتور ماده تاریک Koenigsegg
موتور ماده تاریک Koenigsegg

koenigsegg

ترفند این موتور مسخره EV یک “کمی” از فیبر کربن و طراحی شش فاز “شار راکیال” است-تلفیقی از اصول شار شعاعی و محوری که در موتورهای برقی استفاده می شود ، و یک کلمه koenigsegg که حتی قبلاً نیز در شرایط خودرو وجود نداشت.

طراحی شار شعاعی فقط رایج ترین نوع موتور EV نیست ، بلکه تقریباً در هر چیزی است که از موتور الکتریکی استفاده می کند. از یک مته به یک ماشین RC. شکل موتور اغلب با قطر نسبتاً کوچک طولانی است. روتور – با خطوط شار مغناطیسی خود که به سمت بیرون از محور حرکت می کند – داخل محفظه با دور در دقیقه می چرخد. این طرحی است که شما در یک تخته سنگی تسلا پیدا خواهید کرد – سریعترین و قدرتمندترین پیشنهاد تسلا. یک موتور یک تخته سنگی تقریباً نیمی از اسب بخار را ایجاد می کند و وزن آن تقریباً ۲۰ پوند (۹ کیلوگرم) کمتر از ماده تاریک است (هرچند که این طرح مجهز به آن است سه از آنها)

از طرف دیگر ، شار محوری تمایل به قطر بسیار بزرگتر دارد که بیشتر شبیه پنکیک است. نیروهای آهنربا موازی با محور هستند و باعث می شوند آنها کندتر شوند اما گشتاور بیشتری تولید می کنند.

Koenigsegg گنجانیده شده است هر دو شار شعاعی و محوری به ماده تاریک.

کریستین فون کونیگگگ گفت: “بیشتر محوری ، با کمی شار شعاعی” مسیربشر به این معنی که بیشتر قدرت از ماده تاریک با جنبه شار محوری موتور تولید می شود ، و قسمت شعاعی فقط در کمی اضافی خرد می شود.

شما ممکن است “کمی فیبر کربن” را در بالا خوانده باشید ، اما در واقعیت ، تقریباً کل موتور از مواد ساخته شده است ، از جمله ساختارهای روتور و استاتور آن. Koenigsegg به جای پشته های صفحات فولادی چند لایه ، همه چیز را در کنار هم با طراحی موتور سنتی نگه می دارد ، اولین کسی است که از سازه های فیبر کربن استفاده می کند. در واقع ، گران قیمت ، اما ما در اینجا با Koenigsegg صحبت می کنیم ، جایی که ماشین “با قیمت اقتصادی” آن ، Gemera ، ۱.۷ میلیون دلار آمریکا است.

من همچنین به تنظیم قدرت منحصر به فرد ۶ فاز Dark Matter نیز اشاره کردم: به طور سنتی ، EV Motors از قدرت ۳ فاز استفاده می کنند ، که در آن سه جریان متناوب در موتور ۱۲۰ درجه از فاز پرتاب می شوند. مانند سه فشار سرگرم کننده از قدرت در هر انقلاب. Koenigsegg این رقم را دو برابر کرد ، با دو مجموعه قدرت ۳ فاز در جبران ۳۰ درجه-این شش است اضافی فشار قدرت در هر انقلاب. با انجام این کار ، ماده تاریک دارای یک گشتاور نرم تر با موج دار گشتاور پایین تر است (این چغندک و دلپذیر مانند سکسکه که موتورهای الکتریکی گاهی اوقات هنگام تلاش برای چرخش می توانند انجام دهند) و از مزایای اضافه کردن کولر در جریان پایین تر برخوردار است.

Gemera در نظر گرفته می شود "ماشین" در ترکیب Koenigsegg
Gemera در ترکیب Koenigsegg به عنوان “ماشین خانوادگی” در نظر گرفته می شود

koenigsegg

Koenigsegg فقط از یک موتور ماده تاریک در Gamera استفاده می کند که در محور جلوی “بولداگ” نصب شده است. ۱۵۰۰ اسب بخار دیگر (۱،۱۱۹ کیلو وات) از ۵ لیتری “داغ V8” در پشت ماشین آمده است. اگر قبلاً انتقال Tourbillon سرعت نور را از دست داده اید ، اکنون زمان بسیار خوبی برای دیدن چگونگی کار Dark Matter با بقیه خودرو خواهد بود.

لحظه ای Koenigsegg (یا هر کسی ، برای آن موضوع) ویدئویی یا تصاویر مربوط به بیت های داخلی فوق العاده مخفی یک موتور الکترونیکی Dark Etor را منتشر می کند ، می توانید مطمئن باشید ، با دانستن اینکه ما به روزرسانی این هیولای بسته بندی شده با فیبر کربن را ارسال خواهیم کرد.

به عنوان گذشته ، اگر ما یک سیب را به سمت پرتقال خط سوار کنیم ، یک بلوک بزرگ Chevy 454 (7.4 لیتر) می تواند ۸۰۰ اسب بخار (۵۹۶ کیلو وات) را با گشتاور تقریباً ۸۰۰ پوند فوت (۱.۰۸۵ نانومتر) قرار دهد. از نظر محافظه کارانه ، احتمالاً می توانید شش تا هشت مایل در هر گالن (تقریباً ۳۰-۴۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) از آن موتور ۷۰۰ پوند (۳۱۷ کیلوگرم) از آن استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که در یک Chevelle در دوران دهه ۱۹۷۰ یا یک کامارو Slick '69 پر شود.

تصور کنید که یک ماده تاریک در شاسی مانند آن چگونه خواهد بود. خیلی بد است که آنها برای فروش نیستند.

منبع: Koenigsegg





منبع:newatlas

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی