کمربند تطبیقی ولوو ایمنی مسافر را تقویت می کند

در سال ۱۹۵۹ ، مهندس ولوو ، نیلز بوللین ، کمربند ایمنی سه امتیازی را ایجاد کرد و برنامه های طراحی را به صورت رایگان برای خودروسازان در سراسر جهان ارائه داد. از زمان معرفی آن ، طراحی نسبتاً ساده اما در حال تغییر بازی با صرفه جویی در بیش از یک میلیون جان در
در سال ۱۹۵۹ ، مهندس ولوو ، نیلز بوللین ، کمربند ایمنی سه امتیازی را ایجاد کرد و برنامه های طراحی را به صورت رایگان برای خودروسازان در سراسر جهان ارائه داد. از زمان معرفی آن ، طراحی نسبتاً ساده اما در حال تغییر بازی با صرفه جویی در بیش از یک میلیون جان در سراسر جهان اعتبار داده شده است. اکنون مارک اتومبیل با محوریت ایمنی برگشته است و به کمربند ایمنی فروتنانه ارتقاء فناوری پیشرفته می دهد.
کمربند جدید با اعتماد به بانک اطلاعاتی ولوو از بیش از ۸۰،۰۰۰ قربانی اتومبیل اتومبیل طراحی شده است. در داخل خودرو ، سنسورها اطلاعات مربوط به مسافران را به پردازنده ها می دهند که همچنین داده های سایر سنسورهای بیرونی ، داخلی و تصادف را به خود جلب می کنند. در صورت تصادف ، کمربند ایمنی به طور خودکار بر اساس مسافر که از آن محافظت می کند و ماهیت حادثه را به طور خودکار تنظیم می کند.
ولوو در بیانیه ای گفت: “کمربند ایمنی چند سازگار جدید می تواند از ورودی داده های سنسورهای داخلی و خارجی برای سفارشی سازی محافظت ، تطبیق تنظیمات بر اساس وضعیت و پروفایل های فرد مانند قد ، وزن ، شکل بدن و موقعیت صندلی استفاده کند.” “به عنوان مثال ، یک سرنشین بزرگتر در یک تصادف جدی ، تنظیم بار کمربند بالاتری را برای کاهش خطر آسیب دیدگی در سر دریافت می کند. در حالی که یک سرنشین کوچکتر در یک تصادف خفیف ، یک بار کمربند پایین تر دریافت می کند تا خطر شکستگی های دنده را کاهش دهد.”
با کمربند ایمنی چند سازگار ملاقات کنید
تمام کمربندهای صندلی مدرن از چیزی به نام محدود کننده بار استفاده می کنند تا میزان محدودیتی را که کمربند ایمنی در یک مسافر در یک سناریوی تصادف اعمال می کند ، کنترل کند. در حالی که این دستگاه برای جلوگیری از برخورد مسافران با سایر قسمت های خودرو طراحی شده است ، همچنین می تواند بعد از اینکه شدیدترین قسمت تصادف به منظور جلوگیری از جراحات ، مانند دنده های شکسته از نیروی بیش از حد رخ داده است ، فشار را آزاد کند.
ولوو می گوید که طراحی جدید آن مشخصات محدود کننده بار کمربند ایمنی را از سه به ۱۱ افزایش می دهد و “تعداد احتمالی تنظیمات را افزایش می دهد و این امکان را برای بهینه سازی عملکرد برای هر موقعیت و فرد فراهم می کند.”
علاوه بر این ، عملکرد کمربند ایمنی به لطف به روزرسانی های نرم افزاری خارج از هوا ، با گذشت زمان بهتر می شود.
کمربند ایمنی جدید در سال ۲۰۲۶ در EX60 کاملاً برقی Volvo Volvo آغاز خواهد شد ، که به پایداری در حال رشد این شرکت-از جمله EX30 و کامیون های سنگین Haul Haul Haul آن-درجه تجاری آن می پیوندد.
منبع: ولوو
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰