کد خبر : 208961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1404 - 14:19

Whisper Aero بودجه را برای آزمایش پیشرانه هواپیمای برقی فوق العاده تأمین می کند

Whisper Aero بودجه را برای آزمایش پیشرانه هواپیمای برقی فوق العاده تأمین می کند

دفعه گذشته که با Whisper Aero وارد سیستم شدیم ، این شرکت با محوریت حمل و نقل هوایی را در اعماق تلاش جانبی پیدا کردیم ، یک دمنده برگ را نشان می داد و نشان می داد که ۴۰ ٪ هوا بیشتر می شود ، با استفاده از ۴۰ ٪ قدرت کمتری ، و نیمی


دفعه گذشته که با Whisper Aero وارد سیستم شدیم ، این شرکت با محوریت حمل و نقل هوایی را در اعماق تلاش جانبی پیدا کردیم ، یک دمنده برگ را نشان می داد و نشان می داد که ۴۰ ٪ هوا بیشتر می شود ، با استفاده از ۴۰ ٪ قدرت کمتری ، و نیمی از سر و صدای درک شده از طیف وسیعی از دمنده های استاندارد را ایجاد می کند.

این شرکت مطمئناً برای ساختن ابزارهای باغ تأسیس نشده است – اما پس از آن ، چه راهی بهتر برای نشان دادن یک روش جدید بسیار خوب برای فشار هوا؟ و این به وضوح یک حرکت تجاری عالی بود. Whisper از آن زمان به نوعی توافق نامه صدور مجوز با استنلی بلک و دکر را امضا کرده است که قصد دارد آن را به طیف وسیعی از محصولات مصرفی تبدیل کند. این می تواند یک جریان درآمد مفید باشد زیرا Whisper Vision اصلی خود را دنبال می کند: هواپیماهای برقی ساکت تر.

بنیانگذار و مدیرعامل Whisper ، مارک مور ، که قبلاً مهندس هوافضا در ناسا بود ، ابتدا در سال ۲۰۱۰ با مفهوم هواپیمای برقی خود ، Puffin-یک اوتول که بسیار نگران کننده ، تک نفره است ، برای اولین بار در رادار ما ظاهر شد و برای اولین بار در موقعیتی از طریق هوا به سبک سوپرمن می چرخد.

اما با شروع تاکسی هوایی EVTOL ، او به جای اینکه در فرایند بسیار گران قیمت تلاش برای گرفتن یک کلاس جدید از هواپیما از طریق فرآیند صدور گواهینامه نوع FAA شرکت کند ، با عاقلانه به فروش بیل پرداخت. تاکسی های هوای برقی می توانند تعداد بیشتری از افراد را در هوا و مسافرت به صورت سه بعدی به خود جلب کنند – اما برای تغییر شیوه ای که در مقیاس قرار می گیریم ، آنها باید بسیار آرام تر و کارآمدتر از هلیکوپترها و هواپیماهای کوچک باشند.

سیستم Whisperdrive: یک گام چشمگیر به جلو در کارآیی و تولید سر و صدا
سیستم Whisperdrive: یک گام چشمگیر به جلو در کارآیی و تولید سر و صدا

زمزمه هوا

نوآوری اصلی Whisper Whisperdrive فوق العاده آن است. این یک طرفدار مجرای برقی است. قطر آن نسبتاً کوچک است و از تعداد غیر منتظره ای از تیغه های قوی و سفت استفاده می کند که توسط یک حلقه کفن تقویت شده است که به نوک های تیغه به هم می پیوندد ، در داخل مجرای سبک و تحت درمان با آکوستیک.

با وجود تیغه های زیادی در فن ، می تواند هوای بیشتری را در حالی که کندتر می چرخد ​​فشار بیاورد ، و “فرکانس عبور تیغه” تا بیش از ۱۶۰۰۰ هرتز حرکت می کند – در خارج از محدوده اکثر شنوایی های انسانی ، اما به اندازه کافی بالا نیست که سگ ها را بیرون بیاندازد – در حالی که RPM به اندازه کافی کم باقی می ماند تا وزن اضافی حلقه بیرونی به دلیل نیروی گریز از مرکز ، هواداران را پاره نکند.

گلایدر از دو طرفداران مجرای Whisperdrive EQ250 برای کل 160 پوند پوند فشار استفاده می کند
گلایدر از دو طرفداران مجرای Whisperdrive EQ250 برای کل ۱۶۰ پوند پوند فشار استفاده می کند

زمزمه هوا

این شرکت اکنون به لطف کمک هزینه ۵۰۰،۰۰۰ دلاری از گروه توسعه اقتصادی و جامعه تنسی ، تیمی را از دانشگاه فناوری تنسی که سیستم های پیشران را به یک گلایدر می رساند ، بودجه ای را برای چسباندن Whispdrive Ultraquiet در یک هواپیما تأمین کرده و آن را در Thesky پرواز کرده است.

این برنامه برای استفاده از دو واحد EQ250 Whisper است-بزرگترین این شرکت که در حال حاضر ایجاد می کند ، البته با قطر فن ۱۰ اینچی و تولید در جایی در حدود ۸۰ پوند فشار. هواپیمای مورد نظر ، طبق گفته عیاشی، یک Aeriane Swift 3 Aeriane ساخته بلژیکی است.

این نسخه الکتریکی با قدرت سوئیفت پا ، یک فوق العاده کامپوزیت رنگی با یک بال ۴۲ فوت (۱۳ متر) است که در ابتدا به عنوان یک گلایدر آویز طراحی شده است. مطمئناً پرواز با یک پیشرانه معمولی OL 'در پشت به نظر می رسد:

Swift 3 Glider اولین در COUT ICARE 2021

برنامه این است که یک نسخه زمزمه ای از این چیز را در اواخر سال جاری داشته باشیم.

این یک اولین پرواز نسبتاً فروتنانه برای این فناوری خواهد بود ، و هیچ اشاره ای به این نشده است که آیا قصد تبدیل شدن به یک محصول را دارد – اما Whisper هنوز هم دیدگاه های خود را بر روی چیزهای بزرگتر تنظیم کرده است.

مفهوم جتلینر ۱۰۰ صندلی آن ، که در زیر نشان داده شده است ، نوید پروازهای کاملاً تمیز و باتری را تا ۷۰۰ مایل (۱،۱۲۷ کیلومتر) ارائه می دهد ، برای حدود یک سوم هزینه انرژی یک مشعل دایناسور به اندازه مشابه.

ما به زودی نفس خود را برای Whisperjet 100 صندلی نگه نمی داریم
ما به زودی نفس خود را برای Whisperjet 100 صندلی نگه نمی داریم

زمزمه هوا

اما حمل و نقل هوایی تجاری یک صنعت بسیار ناامیدکننده است و هزینه های کمبود چشم در هر مرحله از فرآیند طراحی ، آزمایش ، صدور گواهینامه و تولید درگیر است. ما انتظار نداریم که به زودی نمونه اولیه Jetliner در مقیاس کامل را ببینیم ، اما مشخص است که این شرکت نقشی در انقلاب حمل و نقل هوایی پاک خواهد داشت و ما با علاقه تماشا خواهیم کرد!

منبع: Whisper Aero از طریق Ain Online





منبع:newatlas

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی