Triumph Scrambler 400 XC: سبک و عملکرد خارج از جاده

اگر مثل من هستید و فکر می کنید موتور سیکلت ها خنک هستند ، احتمالاً می دانید که اسکراملرها در بالای شمع قرار دارند: آنها همه آنچه را که در حدود دو چرخ خنک است ، نشان می دهند ، که در ابتدا برای مسابقات محاکمه موتور سیکلت در اوایل دهه ۱۹۰۰ بریتانیا ساخته می
اگر مثل من هستید و فکر می کنید موتور سیکلت ها خنک هستند ، احتمالاً می دانید که اسکراملرها در بالای شمع قرار دارند: آنها همه آنچه را که در حدود دو چرخ خنک است ، نشان می دهند ، که در ابتدا برای مسابقات محاکمه موتور سیکلت در اوایل دهه ۱۹۰۰ بریتانیا ساخته می شود.
اکنون ، بیش از یک قرن بعد ، Scramblers یکی از بهترین گزینه های دو چرخ در آنجا باقی مانده است. و اگر scramblers چیز شما هستند ، احتمالاً از ترکیب Triumph به خوبی آگاه هستید.
در حالی که اسقفی های بزرگ و براق و براق از خط پیروزی غیرقابل انکار هستند ، اما در واقع کوچکترین جابجایی آنها است که باعث ایجاد موج می شود. Triumph در سال ۲۰۲۴ رکورد های فروش را شکست و از ۱۰۰۰۰۰ دوچرخه فروخته شده فراتر رفت ، به لطف بخش عمده ای از سرعت ورودی و مدل های Scrambler 400. اکنون ، برند انگلیس یک تر و تمیز جدید را معرفی کرده است که جایگزین آماده تر جاده ای برای استاندارد Scrambler 400 X را ارائه می دهد.

موتور سیکلت های پیروزی
Triumph Scrambler 400 XC که به تازگی منتشر شده است ، خود را با یک سری ترفندهای یک ظاهر طراحی شده ظریف از هم جدا می کند. این دستگاه دارای چرخ های بدون لوله متقاطع است که هم از نظر بصری قابل توجه هستند و هم از جاده قابل اعتماد هستند. ظاهر الهام گرفته از تجمع آن توسط یک صفحه نمایش با رنگ و یک گلدان جلو به سبک منقار افزایش می یابد.
مطمئناً جالب به نظر می رسد ، اما با آن چنگال های معکوس طلایی زرق و برق دار نیز به خوبی جفت می شود. حتی یک بشقاب شماره کلاسیک به سبک Scrambler وجود دارد که در قسمت Kickstand در زیر صندلی نصب شده است.
شما همچنین برای کمک به محافظت از اجزای حیاتی ، از حفاظت از تصادف موتور اضافه می کنید ، بنابراین نیازی به عجله برای قطعات پس از فروش نیست. Triumph چندین رنگ منحصر به فرد را برای تمایز بیشتر XC: مسابقه زرد ، طوفان خاکستری و وانیل سفید ارائه می دهد.
در زیر کاپوت (یا به عبارت بهتر مخزن) ، موتور بدون تغییر باقی می ماند: یک واحد DOHC با مایع ۳۹۸ سی سی ، یک سیلندر ، تک سیلندر ، ۴ دریچه ای در ۸۰۰۰ دور در دقیقه و ۲۷.۶ پوند فوت (۳۷.۵ نانومتر) گشتاور را در ۶۵۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. این یک نیروگاه کوچک پانچ است که به لطف گسترش گشتاور گسترده و دریچه گاز پاسخگو ، همه چیز را از ترافیک شهری گرفته تا مسیرهای شنی با سهولت انجام می دهد.

موتور سیکلت های پیروزی
مشخصات اصلی به اشتراک گذاشته شده بین این دو نوع شامل ارتفاع صندلی ۳۲.۹ اینچ (۸۳۵.۶ میلی متر) ، یک مخزن سوخت ۳.۴ گالن (۱۳ لیتری) ، ۵.۹ اینچ از تعلیق در هر دو انتها ، و سخت افزار ترمز متشکل از یک دیسک عقب ۲۳۰ میلی متری با یک کالیپر تک پیستون و یک دیسک جلوی ۳۲۰ میلی متر با یک کلر شعاع چهار صفحه ای است.
همه چیز در نظر گرفته شده ، تفاوت زیادی بین Scrambler 400 X و XC وجود ندارد ، اما بیایید واقعی باشیم ، ما شاهد راه اندازی تریم های جدید با چیزی بیش از یک کار رنگ به روز هستیم. بنابراین kudos برای پیروزی به XC چند به روزرسانی معنی دار پیروز می شود.

موتور سیکلت های پیروزی
Triumph Scrambler 400 X با قیمت ۵،۷۹۵ دلار آمریکا قیمت دارد. در مورد XC براق جدید ، در حال حاضر منحصر به هند است. آیا این راه خود را در کنار هم قرار خواهد داد؟ گفتن سخت اما از آنجا که Scrambler 400 X سرانجام در آنجا به زمین نشست ، یک خواهر و برادر خارج از جاده نیز وجود دارد. بسیاری از “ممکن است” در آنجا ، ها؟
منبع: پیروزی
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰