کد خبر : 209001
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1404 - 14:58

Midnight Evtol آرچر اولین پرواز آزمایشی را انجام می دهد

Midnight Evtol آرچر اولین پرواز آزمایشی را انجام می دهد

آرچر فیلم های ویدئویی از اولین پرواز Midnight Evtol خود را با یک خلبان در کنترل ها منتشر کرده است ، اگرچه این هواپیما به جای استفاده از روتورهای خود برای بلند کردن عمودی ، یک باند فرودگاه را پیاده کرد. ما قبلاً شاهد بودیم که تاکسی های هوای نیمه شب آرچر در نیمه دوم


آرچر فیلم های ویدئویی از اولین پرواز Midnight Evtol خود را با یک خلبان در کنترل ها منتشر کرده است ، اگرچه این هواپیما به جای استفاده از روتورهای خود برای بلند کردن عمودی ، یک باند فرودگاه را پیاده کرد.

ما قبلاً شاهد بودیم که تاکسی های هوای نیمه شب آرچر در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ ، به طور عمودی از Tarmac در حال افزایش است ، پس از سالها آزمایش و ترفند نمونه های اولیه مانند تظاهرکننده سازنده دو صندلی.

هفته گذشته ، این شرکت وارد آخرین مرحله از برنامه پرواز تست خود شد و خلبان ارشد تست جف گرین وود در کابین خلبان نمونه اولیه هواپیما را از یک باند فرودگاه پایین آورد و به داخل هوا رفت تا “نشان دهنده استحکام دنده های فرود نیمه شب” در طی عملیات برخاسته و فرود باشد.

پرواز خلبانی نیمه شب با CTOL | ویدیوی پرواز کامل

آرچر در سال ۲۰۱۸ توسط آدام گلدشتاین و برت آدکاک تأسیس شد و بنا بر گزارش ها ، آزمایش پروازهای برخاست و فرود عمودی برقی و فرود (EVTOL) از سال ۲۰۱۹ را آغاز کرد-هرچند که تا سال ۲۰۲۰ در حالت خفا قرار داشت. تظاهرکننده فناوری دو طبقه سازنده آن در فرودگاه هافورن کالیفرنیا در سال بعد از سال بعد در فرودگاه هافورن کالیفرنیا رونمایی شد و در سال بعد از آن ، پرواز خود را به سمت Maiden Flight Of Then of the of the Enden of the Enden انجام داد.

تاکسی هوایی Midnight Flagship Air این شرکت در نوامبر ۲۰۲۲ پوشش را شکست ، ۱۲ روتور ورزشی که در امتداد بالهای خود نصب شده است-شش نوع دو تیغه در عقب قفل شده در پیکربندی به سمت بالا به علاوه شش نسخه پنج تیغه به جلو که قادر به کج کردن پرواز به جلو هستند. آرچر با هدف حداکثر سرعت ۱۵۰ مایل در ساعت (۲۴۱ کیلومتر در ساعت) و برد در هر بار ۱۰۰ مایل (۱۶۱ کیلومتر) بود.

در اوایل سال ۲۰۲۳ ، نمونه اولیه نیمه شب پروازهای آزمایشی آماده سازی ساخته شد که از ماه اکتبر آغاز شد. اولین انتقال آن از شناور عمودی به پرواز به جلو در ژوئیه سال گذشته ، اما تاکنون صندلی خلبان خالی بوده است.

خلبان ارشد آزمایش جف گرین وود در کنترل هواپیماهای نیمه شب برای مرحله آزمایش CTOL
خلبان ارشد آزمایش جف گرین وود در کنترل هواپیماهای نیمه شب برای مرحله آزمایش CTOL

کماندار

گرین وود ، که در سال ۲۰۲۱ پس از کار در Bell Textron و خدمت در سپاه دریایی ایالات متحده به مدت ۱۳ سال قبل از آن ، گفت: “پرواز نیمه شب دقیقاً مثل پرواز شبیه ساز احساس می شود – همه چیز دقیقاً همانطور که ما آموزش می دادیم پاسخ داد. “این سطح قوام جای تعجب ندارد. این شهادت برای مهندسی و تعالی عملیاتی تیم ما است که توجه به جزئیات و فداکاری به ایمنی این نقطه عطف را ممکن می کند.”

هواپیمای نیمه شب خلبان در طی آزمایش پرواز اخیر ، حداکثر سرعت 125 مایل در ساعت را به دست آورد
هواپیمای نیمه شب خلبان در طی آزمایش پرواز اخیر ، حداکثر سرعت ۱۲۵ مایل در ساعت را به دست آورد

کماندار

خلبان موفق شد EVTOL را در حالت آزمایش CTOL تا ۱۲۵ مایل در ساعت (بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ساعت) بدست آورد و به حداکثر ارتفاع بیش از ۱۵۰۰ فوت (۴۶۰ متر پوند) از سطح زمین رسید. گلدشتاین ، مدیرعامل آرچر افزود: “قابلیت های VTOL و CTOL Midnight یک تمایز دهنده قوی برای ما هستند زیرا آنها برای تحویل هواپیمایی که می توانند در طیف گسترده ای از سناریوهای عملیاتی ادغام شوند ، بسیار مهم هستند.”

این مرحله جدید آزمایش به شرکت کمک می کند تا داده های مهمی را در پشتیبانی از برنامه های صدور گواهینامه و تجاری خود در ایالات متحده و امارات جمع آوری کند. پس از انتخاب آرچر به عنوان ارائه دهنده رسمی تاکسی هوایی ، یکی از مسافرتهای اولیه نیمه شب می تواند در بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ در لس آنجلس باشد.

منبع: آرچر





منبع:newatlas

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی