BMW از مفهوم RR رونمایی می کند ، با اشاره به Gen Superbike ششم

BMW Motorrad با یک موتور سیکلت مفهومی جدید و دیدنی و جذاب ، فک ها را در Concorso d'Eleganza d'Este رها کرده است – نگاهی اجمالی به آینده Barnstorming M1000RR Superbike که Toprak Razgatlıoğlu راه خود را به عنوان قهرمانی ۲۰۲۴ WSBK متوقف کرد. در زیر یک فیبر کربن مخصوصاً زیبا ، چهار موتور داخل
BMW Motorrad با یک موتور سیکلت مفهومی جدید و دیدنی و جذاب ، فک ها را در Concorso d'Eleganza d'Este رها کرده است – نگاهی اجمالی به آینده Barnstorming M1000RR Superbike که Toprak Razgatlıoğlu راه خود را به عنوان قهرمانی ۲۰۲۴ WSBK متوقف کرد.
در زیر یک فیبر کربن مخصوصاً زیبا ، چهار موتور داخل خطی که بیش از ۲۳۰ اسب بخار (۱۶۹ کیلو وات) از آتش جهنمی تصفیه شده الکترونیکی را مشت می کند ، کمین می کند. کنترل کشش چند سطحی ، کنترل چرخ ، مدیریت ترمز موتور ، حالت های قدرت … همه اینها را در نسل قبلی M1000RR و S1000RR پیدا می کنید ، و هیچ یک از آنها به ویژه در مورد یک مفهوم جالب نیست.
اما خود طراحی مانند عزیمت باواریایی ها است. BMW با الیاف آلومینیوم و کربن آجیل رفته است ، و با یک بخش دم تهویه شبیه به R1 و R6 یاماها ، یک پروفایل تهاجمی زاویه ای ایجاد می کند ، احتمالاً برای اصلاح وزن و آن را کمی لغزنده تر در یک فشار کامل … هرچند که BMW هنوز منتشر نشده و مشخصات وزن دارد.

BMW Motorrad
براساس بیانیه مطبوعاتی ، مهندسان BMW در اینجا تمرکز قابل توجهی را روی ERO ها در اینجا قرار داده و “پایداری سواری را با سرعت بسیار زیاد” ، “حداکثر سرعت گوشه” و “حداقل مقاومت در برابر هوا برای حداکثر سرعت بهینه” تعقیب می کنند.
از نظر تاریخی ، بیشتر دوچرخه های ورزشی به عنوان یک آجر ۱۶۰ مایل در ساعت ، به ویژه با شکل ناخوشایند یک سوار در بالا ، به عنوان آیرودینامیکی بوده اند. در عصر اخیر Winglets و تونل های بادی ، پروفایل های Aero برای برش کشیدن تکامل یافته اند و تمرکز بیشتری را روی نیروی پایین جلو قرار می دهند. مدل فعلی M1000RR یک سبیل از نظر طیف وسیعی از یک سیستم بال را در جلو اجرا می کند ، اما این مفهوم جدید همه چیز را کمی بصری محدود می کند.

BMW Motorrad
در خارج از ارقام اسب بخار ، در مورد مشخصات مفهوم RR چیزهای زیادی گفته نشده است ، اما برای قرار دادن ۲۳۰ اسب بخار قدرت آن در متن ، Superbike با مدل فعلی Beemer با ۴۳۵ پوند (۱۹۷.۳ کیلوگرم) خشک می شود و با تراشیدهای برتر از چند پوند در ۴۲۶.۶ (۱۹۳.۵ کیلوگرم) استفاده می شود.
S1000RR و M1000RR قبلی به ترتیب ۲۰۶ و ۲۱۴ اسب بخار (۱۵۴/۱۵۹ کیلو وات) را ایجاد می کنند و هر دو اوج در ۸۳.۴ پوند فوت (۱۱۳ نانومتر) گشتاور. Racier M به لطف فشرده سازی بالاتر در ۱۴.۵: ۱ ، بر خلاف Streetier S1KRR در ۱۳.۳: ۱ ، قدرت اضافی خود را به دست می آورد.
M همچنین بدنهای دریچه گاز کمی بزرگتر (۵۲ میلی متر در مقابل ۴۸ میلی متر) برای تبدیل هوا به آتش ، دریچه های تیتانیوم برای آن پاناش اضافی و یک تایر عقب ۲۰۰ بخش در طول ۱۹۰ روی S-کمی گوشت اضافی برای پایین آوردن آن قدرت به دست آورد.

BMW Motorrad
در خارج از آن ، این دو مدل تا حد زیادی یکسان بودند. روتورهای ۳۲۰ میلی متر از جلو و ۲۲۰ میلی متر در عقب. “M” کالیپرهای ۴ پیستونی مارک دار برای دوچرخه با محوریت بیشتر ، اما S هنوز ۴ گلدان نیز داشت ، آرم M فانتزی را بدون آن قرار می دهد. هر دو دوچرخه دارای سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم در جلو و عقب هستند که به ترتیب ۱۲۰ میلی متر و ۱۱۸ میلی متر سفر دارند. تنها تفاوت بعدی واقعی ارتفاع صندلی است: S یک قد بلند ۳۲.۷ اینچ قد (۸۳۲ میلی متر) است ، در حالی که پوست سر مسیر در ۳۴ اینچ (۸۶۵ میلی متر) بسیار بلند است.
بیشتر صرفه جویی در وزن در ۲۰۲۵ M100RR از چرخ های کربن M آن ناشی می شود. S با چرخ های آلومینیومی ریخته گری موجود است ، اما برای یک زن و شوهر اضافی بزرگ ، می توانید چرخ های کربن جعلی یا M اختیاری را دریافت کنید.

BMW Motorrad
من طی سالها در S1000RR چند دور عادلانه قرار داده ام. مدل نسل اول ، با الهام از K5 GSX-R1000 ، ممکن است یک هلو در خیابان باشد (و هنوز هم دستگاهی است که Loz Blain برای صرفه جویی در پوست خود در یکی از وحشی ترین تماس های نزدیک که تاکنون در دوربین دیده ایم ، اعتبار می دهد) ، اما من شخصاً با قدرت مسابقه آن از جعبه خارج نشده ام.
از آن زمان به بعد از دید بهبود یافته است – و در حالی که مسابقات قهرمانی WSBK Razgatlıoğlu در سال گذشته اولین بار در دوره مدرن است که یک BMW بهترین های جهان را در یک سری مسابقه های جاده ای شکست داده است ، Toprak در موقعیتی عالی است تا دوباره در سال ۲۰۲۵ آن را بدست آورد.
مارکوس فلاچ ، رئیس BMW Motorrad ، در جدیدترین بیانیه مطبوعاتی BMW Motorrad گفت: “هرگز BMW Motorrad چنین نگاهی اولیه به نسل آینده مدل های RR ارائه نداده است.”

BMW Motorrad
نسخه چیز دیگری به ما نمی گوید ، اما ما عصبانی نیستیم. هرچه به نظر می رسد با آینه ها و شاخص ها و پلاک های موجود در آن به نظر می رسد ، این مفهوم نگاهی اولیه به نسل ششم از پرچمدار BMW Wheelie-Happy Literbike است.
با کلیک بر روی یک تصویر و پیمایش از گالری کامل را بررسی کنید!
تلاش برای سرعت نور | مفهوم جدید BMW Motorrad
منبع: BMW Motorrad
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰