ماشین پرواز Streetwing برای اکتشافات خالص هدف دارد

کلمه “ماشین پرواز” بلافاصله چشم اندازهای نمایشگاه جهان “دنیای فردا” را در ذهن من قرار می دهد. یکپارچهسازی با سیستمعامل یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند ماشین مفهوم فورد والنته. اگر می خواستید از Dezső Molnár بپرسید که دید او از یک ماشین پرواز چگونه به نظر می رسد ، او به سادگی کسی را که اکنون
کلمه “ماشین پرواز” بلافاصله چشم اندازهای نمایشگاه جهان “دنیای فردا” را در ذهن من قرار می دهد. یکپارچهسازی با سیستمعامل یکپارچهسازی با سیستمعامل مانند ماشین مفهوم فورد والنته. اگر می خواستید از Dezső Molnár بپرسید که دید او از یک ماشین پرواز چگونه به نظر می رسد ، او به سادگی کسی را که اکنون می سازد به شما نشان می دهد.
نزدیک به یک دهه است که از آنجا که اطلس جدید با ماشین پرواز در آن زمان با مفهوم خیابان دژز وارد شد. در ظاهر کلی بسیار تغییر کرده است ، اما اصول به همین صورت باقی مانده است: وسیله نقلیه ای بسازید که بتواند در جاده های عمومی رانندگی کند و به روش سرگرم کننده و اقتصادی ممکن برای افرادی که ممکن است پرواز کنند در واقع می خواهم به مکانها بروم.
پیشینه سریع در مورد مخترع مستقر در لس آنجلس ، کالیفرنیا به شما می گوید که او احتمالاً برخلاف هر کسی که قبلاً با آنها ملاقات کرده اید ، است. با ملاقات شخصاً چندین بار در مکانهای مختلف اطراف ایالات متحده ، من او را به شکارچی S. تامپسون از علوم موشک و اختراعات تشبیه می کردم-البته برنامه ۱ shenanigans را SANS می کند.
نقش های وی شامل خلبان C-141b در نیروی هوایی ایالات متحده ، قاضی X-Cruste ، رئیس خدمه SPIRIT OF AMERICA SPEED CAR (تقریباً شکستن مانع صدا در زمین) ، خلبان موتور سیکلت پرواز ، نوازنده ، مخترع Mixman DM-2 … صادقانه ، من می توانم ادامه دهم. یک مقاله کامل را می توان نوشت که در لیست کارهای جالب و جالب او ، دستاوردهای قابل توجه و “مولی مقدس ، او چه کرد؟” لحظات

Dezső Molnar
اوه بله ، و یک چیز دیگر: او متعلق به باشگاه کاشفان است. می دانید ، باشگاهی که اعضای آن شامل وزوز آلدرین ، نیل دگراس تایسون ، جین گودال ، جیمز کامرون و حتی الهام بخش واقعی برای ایندیانا جونز ، دکتر روی چاپمن اندروز است.
“پورشه ۹۱۱ اتومبیل پرواز”
Dezső پیش بینی می کند که این دستگاه برای همه چیز باشد. یک پیکربندی یک یا دو نفره با یک پیشرانه برقی یا سوخت برای سفرهای روزانه ، سفرهای طولانی یا حتی مسابقه. انگیزه او برای ایجاد آن در وهله اول تمایل او برای سفر به بزرگراه پان آمریکایی بود که از خلیج پرودو ، آلاسکا ، تقریباً ۲۰،۰۰۰ مایل (۳۲،۰۰۰ کیلومتر) به سمت Ushuaia ، آرژانتین-اما با یک مانع اصلی در وسط: شکاف Darinan Gap. این کشش ۶۰ مایل (۱۰۰ کیلومتری) جنگل ضخیم و شنا با جاده های صفر در شمال کلمبیا است. کشتی های حمل و نقل وسایل نقلیه خود در اطراف شکاف ، وسیله ای معمولی برای رفتن به اطراف این سرزمین غیر مرد است … اما اگر بتوانید ماشین خود را به سادگی به هواپیما تبدیل کنید و فقط از روی آن پرواز کنید ، چه می شود؟
Molnár از هواپیمای شخصی خود Quickie 2 Tri-Q200 ، نشانه های طراحی را برای خیابان ها گرفت. او می گوید ، “من فکر نمی کنم” Quickie “نام خوبی است ، بنابراین من آن را Xwing می نامم ،” زیرا سلام ، “اگر صاحب آن هستید ، آن را نامگذاری می کنید.” Molnár با کمک کریگ کالفی-یکی دیگر از نام های مشهور جهان ، پیشگام اولین دوچرخه فیبر کربن است که در تور دو فرانسه سوار شده است-با استفاده از ابعاد مشابه و الگوی بال/چرخ به عنوان xwing ، یک مجموعه پلاگین را برای خیابان های خیابانی طراحی کرد. این تقریباً جایی است که شباهت به پایان می رسد.

Dezső Molnár
همانطور که در پیکربندی فعلی خود قرار دارد ، Streetwing یک خیابان قانونی ، ۱۷ فوت به طول (۵.۲ متر) ، “موتور سیکلت الکتریکی” (در هر مورد ثبت نام وسیله نقلیه ، به عنوان دو چرخ جلو و یک عقب) با موتور سیکلت الکتریکی صفر ۵۲ کیلووات است که از موتورسیکلت عقب و یک موتور ۸ کیلووات توپی موتور عقب چرخ عقب چرخ عقب است. اتفاق افتاد که مولن موتور الکتریکی در اطراف آن دراز کشیده بود ، بنابراین او فعلاً آن را در آنجا پر کرد تا رانندگی کند. یک امتیاز برای طراحی داشتن یک چرخ محرک عقب ثابت است که حلقه های زمین را از بین می برد.

Dezső Molnar
به نظر می رسد که پیکربندی نهایی Drivetrain از موتور سیکلت الکتریکی Lightning's Strike R – نسخه مقرون به صرفه تر ریچارد هاتفیلد از Lightning LS218 – به طور مناسب برای رکورد سرعت زمین خود از ۲۱۸ مایل در ساعت (۳۵۰ کیلومتر در ساعت) نامگذاری شده است. موتور اعتصاب R تقریباً به اندازه LS218 فوق العاده سریع ، با سرعت ۱۸۰ اسب بخار (۱۳۴ کیلو وات) و ۱۲۰ پوند فوت (۱۶۳ نانومتر) گشتاور قدرتمند است. باید باشد کافیبشر مطمئناً بیش از آن است که هواپیمای Tri-Q از نظر قدرت داشته باشد. Molnár می گوید که هم از پرواز و هم در جاده ها می توان از موتور الکتریکی منفرد با سهولت استفاده کرد.
هنگامی که با موتور Lightning Strike R Motor نصب شد ، انتظار می رود که در حدود ۱۰ ثانیه در حدود ۱۰ ثانیه با استفاده از توان چرخ عقب قبل از اینکه Prop برای پرواز به دست بیاید ، بی سر و صدا از ۰-۱۰۰ مایل در ساعت (۱۶۱ کیلومتر در ساعت) فشرده شود.

Dezső Molnár
StreetWing دو مجموعه از بال های سبک وزن ۷ فوت (۲.۱ متر) را در همان پیکربندی TRI-Q200 به نمایش می گذارد: یک جفت قوطی رو به جلو و یک جفت بال اصلی عقب. من می گویم “اراده” زیرا از زمان نوشتن ، بالها صرفاً برای اهداف پیکربندی ، تظاهرات و ذخیره سازی هستند. Molnár هنوز در حال تعیین چگونگی اتصال ایمن و مؤثر آنها به بدنه پرواز است. و او برنامه های مبتکرانه دیگری برای بالها دارد ، علاوه بر این فقط آنها را با ۷۵ فوت مربع (۷ متر مربع) پانل های خورشیدی (حدود ۱۷۰۰ وات ارزش) می پوشاند.
به عنوان مثال ، در یک پیکربندی جایگزین “بادبان” ، بالها می توانند به صورت عمودی جهت یابی شوند تا هرچه بیشتر باد را بدست آورند. این امر به آنها این امکان را می دهد تا خیابان های خیابان های متروک را به سمت خیابان های متروک وصل کنند (فکر کنید Hwy 85 در عربستان سعودی: ۵۱۰ مایل (۸۲۲ کیلومتر) از جاده تقریباً حاکم ، کاملاً مسطح در سراسر بیابان) ، دریاچه های یخ زده (مانند جاده زمستانی “کانادا که تقریباً ۳۷۳ مایل (۶۰۰ کیلومتر) از زمین های دریایی از تیبیت گرفته تا Coutwoyto) یا واقعا می گذرد. در “حالت بادبان” ، چرخ عقب می تواند به عنوان ژنراتور عمل کند و قدرت را در بانک های باتری برای درایو یا پرواز آینده ضبط و ذخیره کند.

Dezső Molnár
یکی دیگر از برنامه های خلاقانه و هوشمند ، که Molnár اذعان می کند یکی از ویژگی های او در طراحی خیابان است ، این است که هواپیما را با بینی به سمت باد بکشد (همانطور که معمولاً هنگام پارک کردن هواپیماهای خود در فرودگاه) و از بالهای نصب شده به جای توربین بادی استفاده می کند تا باتری ها را شارژ کند ، در حالی که کاردستی استفاده نمی کند ، مانند یک توقف در طول شب است. با نسیم ۱۵ مایل در ساعت (۲۴ کیلومتر در ساعت) ، ژنراتور فعلی ۶۰۰۰ واتی می تواند بار قابل توجهی را به باتری ها برگرداند. بالها به اندازه کافی سبک هستند که یک فرد مجرد می تواند کار را انجام دهد.

Dezső Molnár
Dezső وقتی در مورد انتخاب یک پیشرانه برقی سؤال شد ، توضیح داد که “فرودگاه های کوچک به دلیل سر و صدا خاموش می شوند. لوله های مستقیم روی هواپیماهای سنتی به سمت پایین شلیک می کنند و شما مجاز به تغییر طراحی هواپیماهای معتبر نیستید … خیابان های بسیار ساکت تر است … موتور می تواند به طور کامل در فرود و حتی معکوس به سرعت خاموش شود.
این فقط سر و صدا نیست ؛ بیشتر هواپیماهای خصوصی در دهه ۱۹۵۰ طراحی و توسعه یافتند ، هنگامی که AVGAS (سوخت حمل و نقل هوایی ۱۰۰ اکتسان) ۲۰-۲۵ سنت در هر گالن (۳.۸ لیتر) در مقابل ۶-۸ دلار در هر گالن امروز بود. جت-A حتی در دهه ۵۰ تقریباً ۱۰ سنت در هر گالن در مقابل اکنون ارزان تر بود ، از ۵-۷ دلار در هر گالن.
با چندین وسیله خیابان که برق خود را تولید می کند وت امکان وصل کردن آن برای شارژ در صورت وجود نیرو در دسترس است ، می تواند هزینه پرواز از حدود ۱۰۰ دلار در ساعت به نزدیک به ۱ دلار در ساعت را به همراه داشته باشد. با شارژ سطح ۳ ، سیستم ۴۰۰ ولت در ۱۰ دقیقه می تواند از ۲۰ تا ۸۰ ٪ شارژ شود. این واقعیت را اضافه کنید که می توانید به سادگی از فرودگاه دور شوید و توانایی شما در یافتن زیرساخت های شارژ بهتر به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه ممکن است یک فرودگاه کوچک ارائه دهد ، بیشتر می شود.

Dezső Molnár
Dezső می گوید که این خیابان در حدود ۵۶۰ پوند (۲۵۴ کیلوگرم) بدون خلبان یا باتری وزن دارد و از اتاق ۵۴۰ پوند (۲۴۵ کیلوگرم) برای خلبان ، باتری و بار استفاده می کند. تقریباً در مشخصات TRI-Q200 بسیار نزدیک است. او انتظار دارد قبل از نیاز به شارژ ، حداقل به محدوده رانندگی ۲۰۰ مایل (۳۲۲ کیلومتری) یا حداقل ۱۰۰ مایل (۱۶۰ کیلومتر) پرواز برسد. در حالی که هوایی ، خیابان های StreetWing از کنترل های پرواز سنتی استفاده می کنند: چوب قابل اعتماد و تنظیمات گردی. او می گوید یک فرمان استاندارد این ترفند را انجام می دهد.
بنابراین پس از نزدیک به یک دهه ، چرا Dezső هنوز ساخت خیابان را تمام نکرده است؟
خوب ، گذشته از چند همکاری کلیدی که به طراحی مفهومی ، آزمایش و اعتبارسنجی کمک کرده اند ، این پروژه کاملاً خود تأمین مالی شده است. گرفتن یک قاب هوایی از مفهوم به ارتفاع ۵۰۰۰ فوت (۱۵۰۰ متر) ارتفاع چیزی کوتاه نیست سخت، برای گفتن کمترین … و بسیار گران قیمت.
در حالی که شاسی کاملاً قابل توجه است ، اما هنوز چند مانع وجود دارد که بتوانند آن را به صورت هوایی بدست آورند-مانند یک قاب هوایی ارزشمند پرواز. ما در حال صحبت از بدنه فیبر کربن ، تعلیق ، تمام تجهیزات پرواز … و بال هایی هستیم که به آن وصل می شوند. Dezső برای پیشنهادات حمایت مالی * باز است *اشاره* اگر شخصی در آنجا حضور داشته باشد به دنبال بخشی از پروژه اتومبیل پرواز Streetwing است.

Dezső Molnar
به محض اینکه این جزئیات جزئی از آن مراقبت شود ، خیابان های خیابان تاکسی در کنار هم قرار می گیرند و در چرخ های جاده ای خود سرعت می گیرند. پس از سرعت بخشیدن ، Push-Prop وظیفه پرواز را برای پرواز به عهده می گیرد و بقیه تاریخ است!
این اولین بار نیست که یک ماشین پرواز/رانندگی منحصر به فرد ایجاد می کند. در سال ۲۰۰۵ ، او Molnár GT … “Gyrocycle” را ساخت که یک موتور سیکلت یک قسمت و یک قسمت از ژیروپلان است. تصاویر آن با افتخار در کنار پرواز اصلی رایت در موزه هوا و فضایی اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی قرار دارد.
Dezső هیچ تمایل به اضافه کردن راحتی موجودات مانند تهویه هوا یا نگهدارنده ندارد. “من برای اکتشاف قرار می گیرم … بیایید فقط مگس، “او می گوید. و صادقانه ، شما هیچ استدلالی از من نخواهید داشت.
Molnar Streetwing New Atlas ویرایش
Dezső در تاریخ ۱۲ ژوئن در باشگاه ماجراجو در لس آنجلس صحبت خواهد کرد و در مورد اکتشاف و لیگ مسابقه اتومبیلرانی خود صحبت می کند!
منبع: Dezső Molnár
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰