Altovolo از جسورانه سیگما هیبرید Evtol با دامنه بالا رونمایی می کند

Altovolo مستقر در لندن با ورود خود در فضای توسعه EVTOL هدف بالایی دارد. این برنامه قصد دارد یک هواپیمای قدرتمند هیبریدی برقی شخصی را ارائه دهد که سه نفر را در خود جای دهد ، ۵۱۰ مایل (۸۲۱ کیلومتر) دامنه را تحویل دهد و سرعت کروز را به ۲۲۰ مایل در ساعت (۳۵۴ کیلومتر
Altovolo مستقر در لندن با ورود خود در فضای توسعه EVTOL هدف بالایی دارد. این برنامه قصد دارد یک هواپیمای قدرتمند هیبریدی برقی شخصی را ارائه دهد که سه نفر را در خود جای دهد ، ۵۱۰ مایل (۸۲۱ کیلومتر) دامنه را تحویل دهد و سرعت کروز را به ۲۲۰ مایل در ساعت (۳۵۴ کیلومتر در ساعت) برساند-همه در حالی که ۸۰ ٪ سر و صدای کمتری نسبت به هلیکوپتر ایجاد می کند.
اینها برخی از کلمات جنگی هستند ، به خصوص وقتی که فکر می کنید این ارقام بالاتر از آنچه که بیشتر سازندگان اوتول تاکنون ادعا کرده اند – و این واقعیت که همه آلتوولو در حال حاضر باید در حال حاضر نشان دهد ، رندرهای سه بعدی هواپیمای سیگما است ، البته بسیار زیبا.
برای مقایسه ، تاکسی هوای الکتریکی Midnight Archer Aviation ، که اخیراً از طریق چندین حلقه نظارتی در ایالات متحده پرش کرده است ، با سرعت ۱۵۰ مایل در ساعت (۲۴۱ کیلومتر در ساعت) و ۱۰۰ مایل با یک شارژ صعود می کند. تظاهرات کننده سلول سوخت هیدروژن جوی شاید یک رقیب نزدیکتر باشد: سال گذشته یک پرواز ۵۲۳ مایل (۸۴۲ کیلومتر) را از بین برد و می تواند حداکثر سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت (۳۲۲ کیلومتر در ساعت) را بدست آورد.

altovolo
شایان ذکر است که این دستگاه های پرواز برای موارد مختلف استفاده ساخته می شوند. در حالی که شبی و آرچر دیدگاههای خود را در بازار تاکسی های هوایی تنظیم کرده اند-به معنی پروازهای سریع به عقب و شارژ سریع در بین-سیگما آلتوولو می تواند با هلیکوپترهای خصوصی که در مناطق مسکونی با دامنه و عملیات آرام فعالیت می کنند ، رقیب کند.
سیگما یک دید بی شک جسورانه است ، از طراحی تا ابعاد آن. Altovolo می گوید فقط ۱۵.۷ فوت (۴.۸ متر) عرض (تقریباً به همان درب گاراژ دوتایی) اندازه گیری خواهد کرد ، دارای یک پیشرانه ۱۶۰۸ اسب بخار است که قادر به کار کردن حتی در صورت عدم موفقیت یک جت است ، و فقط ۲،۱۶۰ پوند (۹۸۰ کیلوگرم) شامل سه مسافر ، یا تقریباً مشابه با سرعت فوق العاده سریع Gordon Murray T.50 T.50 T.50 این همه انواع مزاحمت ها است.

altovolo
Altovolo می گوید این “یک طراحی جت برقی در انتظار ثبت اختراع و آیرودینامیک یکپارچه ، برای بهره برداری از توانایی پشت سر هم باتری ها برای برخاستن و فرود عمودی و تراکم انرژی سوخت مایع برای پرواز با برد طولانی است.”

altovolo
این همه خوب و خوب است ، اما همانطور که ما از پوشش شرکت های EVTOL طی چند سال گذشته آموخته ایم ، گرفتن چنین پروژه هایی از زمین به هیچ وجه آسان نیست. بنابراین در حالی که آلتوولو می گوید طراحی و مهندسی خود را توسط یک مهندس با تجربه هوافضا و فناوری پرواز مستقل یکپارچه از شرکت سیستم های کنترل جانباز Embention تأیید کرده است ، من نتوانستم چیزهای زیادی در مورد بنیانگذار آن ویل وود به صورت آنلاین پیدا کنم. بنابراین اثبات بیشتر در پودینگ خواهد بود.

altovolo
Altovolo می گوید این کار با آزمایش پرواز نمونه اولیه انجام شده است و در تلاش است تا یک تظاهرکننده کامل در مرحله بعدی بسازد. این لیست در ماه ژوئیه برای سفارشات اولیه سیگما “جت هیبریدی عمودی” خود را باز می کند. من همه برای سرمایه گذاری های جاه طلب مانند این هستم ، بنابراین سفر شرکت را دنبال می کنم تا ببینم چگونه پیشرفت می کند. برای بیشتر پوشش ما از این Evtol خصوصی با ما همراه باشید.
منبع: آلتوولو
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰