فراری به بازگشت انتقال دستی اشاره می کند

فراری اواخر رول شده است. این خودروساز ایتالیایی دارای لیست انتظار است که تا سال ۲۰۲۶ گسترش می یابد. این کار را از کار روی اولین ماشین برقی خود که در اواخر سال جاری برای انتشار آن متوقف نشده است ، متوقف نکرده است. اما ظاهراً چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد. شایعات گسترده در
فراری اواخر رول شده است. این خودروساز ایتالیایی دارای لیست انتظار است که تا سال ۲۰۲۶ گسترش می یابد. این کار را از کار روی اولین ماشین برقی خود که در اواخر سال جاری برای انتشار آن متوقف نشده است ، متوقف نکرده است.
اما ظاهراً چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد. شایعات گسترده در صنعت مدتهاست که نشان می دهد فراری ممکن است دیدگاه های خود را برای بازگرداندن انتقال دستی در اتومبیل های خود پس از یک شکاف ۱۳ ساله نشان دهد.
هم اکنون به عنوان مدیر توسعه محصول برند ، Gianmaria Fulgenzi ، اکنون تأیید شده است محفل این فراری اکنون آماده سرگرمی ایده های مربوط به بازگرداندن گیربکس دستی دروازه دار است ، اما فقط برای اتومبیل هایی که مناسب به نظر می رسند.

فراری
فولگنزی گفت: “از نظر تغییرات دنده مکانیکی ، این چیزی است که بسته به محصول می تواند در آینده باشد.” وی در پاسخ به این سؤال که کدام اتومبیل در پایدار فراری می تواند با انتقال دستی زنده شود ، پاسخ داد: “احتمالاً یک ماشین ایکونا است ، زیرا این خودرویی است که نمایانگر میراث ما است ، یک ماشین که باید تحسین شود و به روشی خاص رانده شود.”
وی در ادامه اظهار داشت که عملکرد Iconas در مقایسه با سایر سوپراسکارهای اسب سواری و هایپرکار محدود خواهد شد ، زیرا حداکثر سطح گشتاور برای رسیدگی به کلاچ سنگین نیاز به “پای بسیار بزرگ” دارد.
جالب است ، با توجه به اتومبیل های Icona ، مانند Daytona SP3 و Monza SP1/SP2 ، به جای مشخصات عملکرد برای ارتباط عاطفی طراحی شده اند. در گذشته ، فراری به طور مداوم از گیربکس دستی استفاده می کرد زیرا آنها عملکرد کلی را مختل می کنند. با این وجود ، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است برای ایجاد یک استثنا باز باشد.

فراری
کالیفرنیا که در سال ۲۰۱۲ قطع شد ، آخرین فراری بود که دارای گیربکس دستی بود. از آن زمان ، اصلی این برند اتوماتیک دو کلاچ بوده است که با پیشرفت در کارآیی و عملکرد تقویت شده است. با این وجود ، آن دسته از (مانند من) که هنوز هم اتصال رانندگی به شتاب خالص را ترجیح می دهند ، همچنان احساس لمسی یک گیربکس سنتی را ترجیح می دهند.
فولگنزی کشف کرد که فراری های دستی فقط مورد توجه جمع کننده های احساساتی قرار نمی گیرند. به نظر می رسد افراد برجسته مانند قهرمان هفت بار فرمول یک ، لوئیس همیلتون نیز از بازگشت به انتقال دستی ابراز کرده اند. براساس برخی گزارش ها ، همیلتون مشتاق ادای احترام مدرن به افسانه ای فراری F40 است ، که امیدوار است F44 نامیده شود ، شاید در ادای احترام به شماره مسابقه خود.
محصول فعلی فراری ، مانند SF90 XX ، می تواند در ۲.۴ ثانیه به ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت (۹۷ کیلومتر در ساعت) برسد که بسیار نزدیک به استانداردهای فرمول یک است. همانطور که فولگنزی اظهار داشت ، افزایش عملکرد همچنین ممکن است برای رانندگان معمولی بی نیاز و جسمی باشد.
با این حال ، وی اظهار داشت که “تمام مهندسی خودرو باید در صفات رانندگی تقویت شود.” در دوره پس از عملکرد اوج ، فراری تأکید می کند که از پشت چرخ لذت می برد تا اطمینان حاصل کند که مشتریان علاقه مند به رانندگی وسیله نقلیه خود تا حد امکان هستند.

فراری
به راحتی می توان حدس زد که اکثریت بزرگ وسایل نقلیه ۱۳،۰۰۰+ فراری که سال گذشته فروخته می شود به دست خلبانان جنگنده یا رانندگان فرمول یک ختم نشد. فولگنزی خاطرنشان کرد: “من فکر نمی کنم همه مشتریان ما بخواهند هر روز صبح فقط برای رانندگی اتومبیل های ما آموزش ببینند.”
بنابراین ، ۱۰ سال آینده برای خودروساز ایتالیایی بیشتر در مورد اتصالات رانندگی و احساس تعداد عملکرد بیشتر خواهد بود. تاکنون هیچ جدول زمانی رسمی برای مدل های دستی جدید وجود ندارد.
از طریق: Carsales
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰