۲۰۲۵ RAM 1500 RHO: Goodbye T-Rex ، سلام کرگدن
RAM TRX دیگر نیست ، Hellcat که به مسیر خاکی بزرگ در آسمان می رود. برای جایگزینی آن ، RAM 1500 RHO را معرفی کرده است که دارای موتور طوفان ۳ لیتری است. این شرکت اطمینان حاصل کرد که از فورد رپتور قدرتمندتر است. بازاریابی مهم است. با یک نگاه یک کامیون وانت واقعی که
RAM TRX دیگر نیست ، Hellcat که به مسیر خاکی بزرگ در آسمان می رود. برای جایگزینی آن ، RAM 1500 RHO را معرفی کرده است که دارای موتور طوفان ۳ لیتری است. این شرکت اطمینان حاصل کرد که از فورد رپتور قدرتمندتر است. بازاریابی مهم است.
با یک نگاه
- یک کامیون وانت واقعی که سریع می رود
- بسیار خارج از جاده
- گران
T-Rex یک کامیون مسخره بود که کاملاً صریح در مورد آن بود. سرگرم کننده ، اما اصلاً عملی برای اکثر وسایل کامیون نیست. مارک های Stellantis از مرحله “Hellcat Everything” بیرون آمده اند و اکنون کمی بالغ تر هستند. که ، شخصاً ، من طرفدار آن نیستم. من دوست داشتم مسخره “چقدر موتور می توانیم داخل یک وسیله نقلیه شود” رویکرد Dodge ، Jeep و Ram به نظر می رسید. جالب بود که تصور کنید که اتاق های دارای سینی های پودر سفید و اعدام های گسترده و گسترده ای که مشتاقانه در هر چیزی که کلمات “Hellcat” یا “Demon” را در آن ثبت کرده اند ، ثبت نام کنید.
هارون تورپن / اطلس جدید
اما سرانجام واقعیت باید سر زشت خود را عقب بکشد و حزب باید به پایان برسد. حداقل جایگزینی برای مسخره بودن TRX یک کامیون وانت واقعی است که فقط اتفاق می افتد که بتواند سریع پیش برود. این RAM 1500 Rho به طور خلاصه است.
۲۰۲۵ Rho دارای ۵۴۰ اسب بخار قدرت (۳۹۷ کیلو وات) ۳.۰ لیتری توربو شش است. این شش مستقیم ۵۲۱ پوند فوت (۷۰۶ نانومتر) گشتاور را فشار می دهد. این تعداد قابل احترام برای وانت نیم تنی است. در حدود ۵ ثانیه از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت (۹۲ کیلومتر در ساعت) حرکت می کند. این در پیاده رو با یک حرفه ای در یک مسیر بسته و یک شروع نورد است. برای خودم ، از یک توقف صاف در خاک شروع کردم ، که ۶۰ نفر در حدود هفت ثانیه آمدند. که تقریباً نزدیک به کاری است که من با TRX و Jeep Wrangler 392 (هر دو عضله V8 با لاستیک های دستگیره) انجام دادم. و کمی بهتر از آنچه که توانستم با رپتور انجام دهم.

کامیون
چرخ دنده های خارج از جاده در RAM Rho بسیار چشمگیر است. ۱۳ اینچ سفر تعلیق در جلو و ۱۴ در عقب (۳۳ و ۳۵.۵ سانتی متر) وجود دارد. ترخیص زمین بسیار نزدیک به ۱۲ اینچ (۳۰.۵ سانتی متر) است. این اعداد به لطف لاستیک های ۳۵ اینچی و تغییرات تعلیق زیادی به وجود می آیند. شوک های تطبیقی Bilstein ، صفحات اسکید زیر بادی و یک سیستم اگزوز تنظیم شده با ورزش لیست تجهیزات را به پایان می رساند. البته درایو چهار چرخ در Rho استاندارد است.
از خارج ، ۲۰۲۵ RAM 1500 Rho گسترده ، تهدیدآمیز و مجهز به روکش پلاستیکی کافی برای بازی در یک فیلم مارول است. در داخل ، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ، جزئیات جیر و چرم زیادی وجود دارد که حتی هالفورد را سرخ می کند. Rho همچنین آخرین رابط infotainment UConnect را دارد و این یک گام خوب از آنچه در حال حاضر یک سیستم پیشرو در صنعت بود ، است.
بیشترین تفاوت بین TRX و Rho در جاده احساس می شود. Rho بسیار متمدن تر و بسیار کمتر است … خوب ، پر سر و صدابشر Rho مانند یک وانت استاندارد در اندازه گیری روزانه در رانندگی منظم عمل می کند. با به روزرسانی اگزوز ، کمی بهتر به نظر می رسد ، و از نور سریعتر از یک استاندارد ۱۵۰۰ می پرید ، اما به راحتی کنترل می شود.

کامیون
در خارج از جاده ، TRX بسیار ناراحتی و سرعت بیشتری دارد. بدیهی است اما Rho بسیار سرگرم کننده است و همان نوع قابلیت خارج از جاده واقعی را که TRX انجام داد ، ارائه می دهد. با کمتر از تله مرگ که احساس می کند T-Rex بزرگ گاهی اوقات منتقل می شود. این به اندازه TRX به طرز مسخره ای سرگرم کننده نیست ، اما Rho به هیچ وجه کسل کننده نیست.
۲۰۲۵ RAM 1500 Rho مطالعه بلوغ در حال تحول است. این روح TRX را حفظ می کند ، اما آن را بزرگتر می کند. نزولی؟ برچسب قیمت آن تقریباً یکسان است و از حدود ۷۲۰۰۰ دلار آمریکا شروع می شود.
صفحه محصول: ۲۰۲۵ RAM 1500 RHO
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰