پل زدن برقی و مکانیکی

با وسایل نقلیه برقی ، باتری ها و فن آوری های الکترونیکی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. اما این جایی است که برقی مکانیکی می شود که تغییرات افزایشی کوچک بیشترین تأثیر را دارند. ایتون نسخه جدیدی از طراحی دیفرانسیل Truetrac خود را که به طور خاص برای وسایل نقلیه برقی ساخته شده است
با وسایل نقلیه برقی ، باتری ها و فن آوری های الکترونیکی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. اما این جایی است که برقی مکانیکی می شود که تغییرات افزایشی کوچک بیشترین تأثیر را دارند.
ایتون نسخه جدیدی از طراحی دیفرانسیل Truetrac خود را که به طور خاص برای وسایل نقلیه برقی ساخته شده است ، معرفی کرده است. این هدف به سمت کامیون ها و برنامه های ورزشی است که طرح های آنها معمولاً شامل تمام چرخ های چرخ یا محرک چهار چرخ است و شاسی آنها در برابر پچ پچ و بارهای سنگین تر آسیب پذیرتر است.
Truetrac همچنین به گونه ای طراحی شده است که با روان کننده های سبک تر و چسبناک کمتری که در اکثر پیشرانه های برقی استفاده می شود ، کار کند. ایتون می گوید EV Truetrac برای کار با سر و صدای کمتری و با ورودی فوری گشتاور از یک موتور الکتریکی طراحی شده است.
مانند همه دیفرانسیل ها ، کار Truetrac بهبود کشش و پایداری گوشه ای در زمین های متنوع و با پویایی متفاوت وسیله نقلیه است. به عنوان مثال ، وسایل نقلیه چرخدار طولانی تر تمایل دارند که به نوبه خود پچ پچ بیشتری داشته باشند ، زیرا چرخ های غیر سرپرست با نرخ های مختلف می چرخند. طرح های شاسی EV عموماً از طرح های احتراق داخلی پیروی می کنند ، اما با موتور رانندگی محورها به جای چرخ های فردی. این باعث می شود پیچیدگی و هم وزن ناپایدار باشد ، اما مشکل کشیدن چرخ همچنان باقی مانده است.

عیاش
چرخ دستی در EV Truetrac دقیقاً مانند بقیه دیفرانسیل های Truetrac در ترکیب ایتون تراز شده است. چرخ دنده های رانده شده توسط درایو (یا روتور) چرخ دنده های پین فردی را تبدیل می کنند. این پین ها مطابق گشتاور معکوس که توسط محور از چرخ اعمال می شود ، می توانند قفل یا شل شوند.
به عنوان مثال ، به عنوان مثال ، چرخ داخل شروع به کشیدن می کند و محور آن را که مجبور می شود پین ها را کمی از جیب چرخ دنده بیرون بکشد ، کند می کند و بخشی از دنده های آنها را از دنده جانبی بلند می کند و مقدار گشتاور موتور را که به آن چرخ ارسال می شود ، پایین می آورد. این قدرت اضافی در عوض به چرخ دیگر ارسال می شود ، که پین های آن قفل می شوند (نیش بهتری می گیرند) ، بنابراین ورودی بیشتری را می پذیرند.
یکی دیگر از تفاوت های بزرگ در طراحی EV در مقابل وسایل نقلیه موتور احتراق داخلی (ICE) ماهیت یکپارچه رانندگی است. با یخ ، دیفرانسیل ها اغلب به طور جداگانه از بقیه درایو ، معمولاً با روغن دنده سنگین یا گریس روغن کاری می شوند. در EV ، کل درایو اغلب از همان روان کننده استفاده می کند ، که بین موتورها و وسایل نقلیه مشترک است. این روغن نازک ویسکوزیته اغلب به عنوان یک خنک کننده وظیفه مضاعف را انجام می دهد. ایتون EV Truetrac را برای کار با این مایع سبک ، از طریق ترکیبی از متالورژی تغییر یافته برای فلزات تماس و تنظیم هندسه طراحی کرد.
سر و صدا مسئله دیگری در وسایل نقلیه برقی است. بدون صداهای محیط موتور و اگزوز ، EV ها تمایل به تحمل کمتری برای نویز و لرزش از قطعات دارند. ایتون بسته بندی EV Truetrac در مقابل خواهر و برادرهای خود را به منظور کاهش نویز و لرزش تغییر داد.
سرانجام ، متالورژی و تنظیم در EV Truetrac تغییر یافت تا گشتاور بالا فوری از یک موتور الکتریکی را در خود جای دهد. تغییر در چرخ دنده های جانبی و همچنین پین ها باعث افزایش قابلیت اطمینان در زیر محیط بالاتر یک محرک برقی می شوند.
ایتون از نمایشگاه جدید EV Truetrac در نمایشگاه اتومبیل شانگهای ۲۰۲۵ در چین رونمایی کرد و این محصول جدید را در هر دو بازارهای آسیایی و آمریکای شمالی ارائه می دهد که تقاضا برای کامیون ها و SUV بالاترین است.
منبع: ایتون
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰