هرمئوس با تست نمونه اولیه موفق پرواز هیپرسونیک را پیش می برد

به نظر می رسد هرمئوس مرده است که سریع راه خود را برای پرواز مسافر Hypersonic ردیابی کند. نمونه اولیه نامشخص Quarterhorse Mark 1 ، پرواز دوشیزه خود را در آسمان بالای پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۵ به پایان رسانده است. پرواز Hypersonic این روزها طعم و مزه دنیای هوافضا
به نظر می رسد هرمئوس مرده است که سریع راه خود را برای پرواز مسافر Hypersonic ردیابی کند. نمونه اولیه نامشخص Quarterhorse Mark 1 ، پرواز دوشیزه خود را در آسمان بالای پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۵ به پایان رسانده است.
پرواز Hypersonic این روزها طعم و مزه دنیای هوافضا است که تعجب آور نیست. نه تنها برای انقلابی در جنگ آموخته می شود ، بلکه می تواند سفر غیرنظامی و مسافرتی را به طریقی فراتر از آنچه کنکورد و خویشاوندان آن وعده داده اند تغییر دهند اما هرگز در دهه ۱۹۶۰ تحویل داده نشده اند.
نکته جالب این است که چگونه می توان از این کار عفو کرد ، همه چیز را از زمین دور کند. هرمئوس از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۸ ، یک استراتژی توسعه جدید را دنبال کرده است. این شرکت به جای رویکرد متعارف کار مستقیم بر روی یک هواپیمای نهایی که پیش از آن ، یک نمونه اولیه پرواز یا دو مورد که عملکرد هواپیمای نهایی را تقریبی می کند ، روی نمونه های اولیه بسیار تخصصی طراحی شده است که به طور خاص سیستم های مختلف را آزمایش می کند و بدون هیچ گونه تظاهر به چیزی مانند هواپیمای hypersonic.
به عنوان مثال ، در نوامبر ۲۰۲۳ ، هرمئوس Mark Mark 0 خود را از بین برد. این یک شوخی به نظر می رسید زیرا یک نقص آشکار داشت: نمی توانست پرواز کند. در واقع ، همانطور که در توسعه نرم افزار می گویند ، یک ویژگی است ، نه یک اشکال. ایده کل این بود که ضمن کاهش خطرات و هزینه ها با کار کردن بر روی یک سری نمونه های اولیه که هر یک از آنها تکرار جدید فناوری طراحی شده برای کار در یک قلمرو خاص بودند – در زمین ، سپس زیرنویس ، مافوق صوت و پرواز ، سرعت بخشیدن به پیشرفت بود.
این رویکردی است که به نظر می رسد در حال کار است ، زیرا مارک ۱ از طرح به پرواز در کمتر از یک سال رفت.
هدف از پرواز ۲۱ مه ، تحقق مجموعه ای از اهداف بود. با استفاده از یک موتور General Electric J85 Turbojet ، هواپیمای ۴۰ فوت (۱۲.۲ متری) از بستر دریاچه خشک تحت کنترل از راه دور بلند شد تا ظرفیت آن برای رسیدگی به برخاستن و فرود با سرعت بالا آزمایش شود. این یک هدف اصلی بود زیرا بال بال ۱۲ فوت (۳.۶۶ متر) مارک ۱ برای سرعت بالا طراحی شده است ، بنابراین دارای بال های نسبتاً متوسط است که باید با بارگیری بال بالا و نسبت فشار کم به وزن مقابله کنند.

هرمئوس
نسخه کوتاه ، Mark 1 یکی از اشکالات یک بادبادک برای فرود آمدن بدون آن است.
در طول آزمایش ، Mark 1 یک پرواز پایدار انجام داد و بدون حادثه فرود آمد و شرکت ادعا می کند که این آزمایش ، مدل های دیجیتالی و مدل های عملکردی را که برای ساخت نمونه اولیه استفاده می شود ، از جمله آیرودینامیک ، پایداری و کنترل پرواز تأیید کرده است. علاوه بر این ، انگشت شست به پیشران ، سیستم های سوخت ، هیدرولیک ، قدرت ، کنترل حرارتی و سایر زیر سیستم ها داده شد.
همه اینها پس از ۲۱ روز آزمایش زمین از مارک ۱ در دسامبر ۲۰۲۴ انجام شد که با آزمایش تاکسی ۱۳۰ گره (۱۵۰ مایل در ساعت ، ۲۴۱ کیلومتر در ساعت) اوج گرفت.

هرمئوس
از داده های پرواز Mark 1 برای بهبود Quarterhorse Mark 2 استفاده می شود که یک نمونه اولیه بسیار بزرگتر در مورد اندازه F-16 خواهد بود و یک موتور Pratt & Whitney F100 اصلاح شده برای استفاده از فناوری اختصاصی Precooler Hermeus را شامل می شود. این در حال حاضر در حال ساخت است و قرار است در پایان سال پرواز کند. در حالی که Mark 2 تنها با حداکثر سرعت Mach 3 مافوق صوت خواهد بود ، Mark 3 زیر با سرعت بیش از MACH 3.3 – احتمالاً به Mach 5 در سال ۲۰۲۶ می رسد.
Skyler Shuford گفت: “داده های پرواز در دنیای واقعی از MK 1 ارزش فنی قابل توجهی را ارائه می دهد که ما در هواپیماهای بعدی خود می رویم.” “علاوه بر این ، این تیم در حالی که در اکوسیستم کلی هوافضا فعالیت می کند ، این نقطه عطف را در یک جدول زمانی چالش برانگیز انجام داده است-همه برای حمایت از بازسازی توانایی از دست رفته آمریکا برای توسعه سریع جت های کاملاً جدید و کامل.”
منبع: هرمئوس
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰