شارژر هیوندای راحتی EV را در فرودگاه اصلی افزایش می دهد

وصل کردن کابل شارژ برای بالا بردن باتری ماشین برقی شما دقیقاً علم موشک نیست ، اما ما در نهایت به سن ربات نزدیک می شویم ، پس چرا اجازه نمی دهیم ربات ها این کار را انجام دهند؟ این دقیقاً همان کاری است که هیوندای قصد دارد در فرودگاه کره جنوبی انجام دهد. اگرچه
وصل کردن کابل شارژ برای بالا بردن باتری ماشین برقی شما دقیقاً علم موشک نیست ، اما ما در نهایت به سن ربات نزدیک می شویم ، پس چرا اجازه نمی دهیم ربات ها این کار را انجام دهند؟ این دقیقاً همان کاری است که هیوندای قصد دارد در فرودگاه کره جنوبی انجام دهد.
اگرچه بسیاری از محرک های وسایل نقلیه برقی روند وصل کردن مشکل ساز را پیدا نمی کنند ، اما برخی دیگر – مانند کسانی که دارای مشکلات تحرک شخصی هستند – ممکن است از کمک هایی قدردانی کنند. و در مورد EV های کاملاً خودمختار ، ممکن است بی ادب تلقی شود که انتظار داشته باشیم مسافران انسانی از آنجا خارج شوند و یک روبوتاکسی را به یک سوپر شارژر برای یک صعود سریع در مسیر فرودگاه کابل کنند.
ما شاهد بودیم که چند سازنده اتومبیل (از جمله تسلا ، VW و فورد) ایده کمک به ربات را کشف می کنند ، اما این موارد تاکنون مفاهیم و نمونه های اولیه بوده اند. هیوندای در واقع به سمت استقرار تجاری حرکت می کند. این به دنبال آزمایش نمونه اولیه در سال ۲۰۲۳ است ، جایی که ما ابتدا برای دیدن ربات یاور در عمل دیدیم.
ربات شارژ اتوماتیک تازه توسعه یافته (ACR) برای وسایل نقلیه برقی L Hyundai Motor Group
اکنون این شرکت یک پروژه تظاهرات را در فرودگاه بین المللی اینچئون در نزدیکی سئول در کره جنوبی اعلام کرده است که بنا به گزارش یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان است. این تسهیلات در حال حاضر تعداد زیادی ایستگاه شارژ در مجتمع گسترده آن پخش شده است ، و طبق گزارش ها ، قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ بیش از هزار نفر را در اختیار داشته باشد.
ایده این است که رانندگان در یک مکان شارژ به کمک روبو پارک می کنند ، سیستم ACR به صورت بی سیم با وسیله نقلیه برقی ارتباط برقرار می کند تا به درگاه شارژ خودرو دسترسی پیدا کند. بازوی این ربات از سنسورهای دوربین برای گسترش کابل شارژ به وسیله نقلیه و وصل شدن استفاده می کند. پس از اتمام جلسه بالا ، کابل توسط ربات برداشته می شود ، درگاه ماشین بسته شده و شارژر برای مشتری بعدی به موقعیت آماده بازگشت.

هیوندای
این سیستم ACR سال گذشته گواهینامه ای را در کره دریافت کرد و همچنین به استانداردهای اساسی ایمنی اروپا آزمایش شده است. این فناوری قبلاً در یک کارخانه “دوستانه ربات” در پایتخت کشور قرار گرفته است. انتظار می رود استقرار فرودگاه به عنوان یک محاصره و تظاهرات کننده توسعه به عنوان گسترش چشم مشارکت به “زیرساخت های مختلف حمل و نقل داخلی و بین المللی مانند فرودگاه ها ، بندرها و راه آهن” خدمت کند.
هوی ، رئیس بخش تحقیق و توسعه هیوندای گفت: “این همکاری به عنوان یک نقطه عطف مهم در تأیید مزایای عملی فن آوری های تحرک آینده با ترکیب روباتیک گروه Hyundai Motor Group و قابلیت های هوش مصنوعی با تجربه عملیاتی گسترده شرکت بین المللی اینچئون ، خدمت خواهد کرد.” “گروه موتور هیوندای قصد دارد از طریق یک راه حل شارژ خودکار سفارشی که می تواند در هر تنظیم استفاده شود ، تجربه تحرک راحت تر و پیشرفته تری را ارائه دهد.”
هاگ جائه لی ، رئیس جمهور و مدیرعامل شرکت بین المللی فرودگاه اینچئون افزود: “ما انتظار داریم که این مشارکت به طور چشمگیری خدمات را بهبود بخشد و بهره وری عملیاتی را در فرودگاه بین المللی اینچئون بهبود بخشد.”
منبع: هیوندای
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰