در هارلی دیویدسون چه خبر است؟ مشکلات و چشم انداز آینده

اگر قبلاً نمی دانستید ، هارلی دیویدسون دچار مشکل است. این همه از زمانی آغاز شد که گزارش سالانه هارلی برای سال ۲۰۲۴ کاهش درآمد بیش از ۶۰ ٪ را نشان داد. البته ، رسانه ها و بررسی های عمومی پس از آن دنبال شدند ، و این به نوبه خود زنجیره ای از وقایع
اگر قبلاً نمی دانستید ، هارلی دیویدسون دچار مشکل است. این همه از زمانی آغاز شد که گزارش سالانه هارلی برای سال ۲۰۲۴ کاهش درآمد بیش از ۶۰ ٪ را نشان داد. البته ، رسانه ها و بررسی های عمومی پس از آن دنبال شدند ، و این به نوبه خود زنجیره ای از وقایع را خاموش کرد که از آن زمان نادیده گرفته شده است.
اول ، آخرین تعرفه های ترامپ به عنوان ضربه بزرگی برای دوچرخه سواری آمریکایی به وجود آمد. این اخبار مربوط به جچن زیتز ، مدیرعامل شرکت ، به دنبال این بود که در میان چالش های رو به رشد ، کناره گیری کند. به زودی پس از آن ، یک مدیر هارلی دیویدسون پس از ابراز “نگرانی های شدید” در مورد گرفتاری این شرکت استعفا داد. و به نظر نمی رسد که پایان بینایی باشد.
در آخرین تحولات در شرکت مستقر در میلواکی ، H Partners ، دومین گروه بزرگ سرمایه گذار هارلی ، در حال آماده سازی برای حذف سه مدیر هارلی دیویدسون است. این گروه تقریباً ۹ ٪ سهام در این شرکت را در اختیار دارد.

هارلی دیویدسون
این گروه سرمایه گذاری قصد دارد یک کمپین رأی گیری را برای مجبور کردن سه گانه زیتز (که ۱۸ سال مدیر آن بوده است) ، توماس لاینبرگر (که ۱۷ سال مدیر بوده است) و سارا لوینسون (۲۹ سال عضو هیئت مدیره) آغاز کند. این پس از آن است که تولید کننده موتور سیکلت اعلام کرد که قصد دارد هزینه دوچرخه های خود را افزایش دهد ، در درجه اول به دلیل ۵۶ ٪ تعرفه در موتور سیکلت های ساخته شده آمریکایی در اروپا.
اگرچه زیتز ، که در سال ۲۰۲۰ به عنوان مدیرعامل شرکت کرد ، پیش بینی می شد امسال بازنشسته شود ، اما وی اظهار داشت که قصد دارد تا زمان پیدا شدن جایگزینی بماند. اگرچه برای بسیاری از کسانی که ممکن است یک راه حل ایده آل به نظر برسند ، به این معنی که شرکت می تواند از جستجوی مدیرعامل موقت خودداری کند ، H Partners می خواهد پیشرفت های سریع تری را در هارلی دیویدسون ببیند و به جای آن به دنبال استعفای فوری زیتز بوده است.
اندکی پس از آن ، جارد دوردویل-عضو هیئت مدیره نماینده H Partners ، دومین ذینفع بزرگ هارلی-ترک. وی در نامه ای ادعا کرد که شیوه های کار از راه دور این شرکت و عزیمت رهبران ارشد باعث “کاهش فرهنگی” در سازمان شده است.

هارلی دیویدسون
مدیر ارشد مالی این شرکت ، جاناتان روت ، از حمایت اضافی برای خودروسازان آمریکایی حمایت کرد و اظهار داشت که موتور سیکلت های تولید شده در خارج از ایالات متحده می توانند برای رقابت در داخل کشور بسیار ارزان فروخته شوند و دوچرخه های تولید شده هارلی را تولید کنند که برخی از آنها در خارج از کشور ساخته شده اند و بسیار گران قیمت هستند.
پس از افزایش تعرفه ترامپ ، سایر کشورها شروع به تحمیل تعرفه های تلافی جویانه در طیف گسترده ای از کالاهای ساخته شده ایالات متحده کردند و موتور سیکلت های ساخته شده توسط هارلی از این فشار معاف نیستند. با توجه به وال استریت ژورنالدر صورت اجرای مالیات ، قیمت موتور سیکلت هارلی دیویدسون ممکن است به شش رقم برسد.
چیزی مشابه در دوره اول ترامپ به عنوان رئیس جمهور در سال ۲۰۱۸ ، هنگامی که یک جنگ تجاری با محوریت فلزات منجر به تعرفه شد. در نتیجه موتورسیکلت های هارلی دیویدسون در نتیجه ۲۵ ٪ مالیات مشمول مالیات شدند. در تلاش برای جلوگیری از اختلافات تجاری در آینده ، این شرکت مجبور شد در طول مبارزه با تجارت سه ساله ۱۶۶ میلیون دلار گزارش شده را جذب کند و برای تعداد کمی از مدل های خود یک پایگاه تولید در تایلند ایجاد کند.
اکنون ، من نمی خواهم آن را به نظر برسانم که همه غم و اندوه است ، اما برای شرکتی که به اندازه هارلی دیویدسون سابقه دارد ، همه اینها خوب به نظر نمی رسد.

هارلی دیویدسون
اینگونه نیست که هر مارک موتور سیکلت اوقات سختی را تحمل کند. امثال Triumph ، BMW و Honda همه نتایج محکمی دارند. همه آنها دارای عرضه با ظرفیت های بزرگ هستند ، اما بخش بزرگی از محصولات آنها نیز با توجه به وزن متوسط به وزن متوسط و متوسط متمرکز هستند.
بیشتر دوچرخه های هارلی برای سوار موتور سیکلت مدرن بزرگ ، حجیم ، سنگین و بیش از حد گران قیمت هستند. مطمئناً ، آنها ممکن است نماد باشند ، اما شما باید برای زنده ماندن سازگار شوید. این شرکت فرصتی برای متنوع سازی نمونه کارها خود با آوردن سطح ورودی ۳۵۰ به ایالت ها داشت ، اما این هنوز اتفاق نیفتاده است. با توجه به تقاضای اخیر برای موتور سیکلت های با ظرفیت پایین ، من نمی بینم که چگونه این شرکت روی گسترش پیشنهادات زیر ۱۰۰۰ سی سی خود تمرکز نمی کند.
من صمیمانه امیدوارم که این شرکت راهی پیش رو پیدا کند ، با شروع مجدد در اتاق هیئت مدیره. دیدن یکی از تاریخی ترین مارک های موتور سیکلت در چنین تنگه های شدید ، دید خوبی نیست. بنابراین هارلی دیویدسون از اینجا به کجا می رود؟ افکار خود را در نظرات به ما اطلاع دهید.
منبع: هارلی دیویدسون
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰