TikTok تراکنش های اپلیکیشن خود را در اندونزی از چهارشنبه متوقف می کند

به گزارش ورد نیوز و به نقل از رویترز جاکارتا، ۵ اکتبر (رویترز) – اپلیکیشن ویدئویی کوتاه TikTok اعلام کرد که به دنبال ممنوعیت جدید تجارت الکترونیک در رسانههای اجتماعی، تراکنشهای پلتفرم خود در اندونزی را از چهارشنبه متوقف میکند. TikTok که متعلق به ByteDance چین است، روز سهشنبه در بیانیهای اعلام کرد که با
به گزارش ورد نیوز و به نقل از رویترز جاکارتا، ۵ اکتبر (رویترز) – اپلیکیشن ویدئویی کوتاه TikTok اعلام کرد که به دنبال ممنوعیت جدید تجارت الکترونیک در رسانههای اجتماعی، تراکنشهای پلتفرم خود در اندونزی را از چهارشنبه متوقف میکند.
TikTok که متعلق به ByteDance چین است، روز سهشنبه در بیانیهای اعلام کرد که با دولت اندونزی در مورد برنامههای آتی خود هماهنگ خواهد کرد.
این شرکت گفت: “اولویت ما این است که با قوانین و مقررات محلی مطابقت داشته باشیم. به این ترتیب، ما دیگر معاملات تجارت الکترونیک را در فروشگاه TikTok اندونزی تسهیل نخواهیم کرد.”
دولت اندونزی گفته است که این ممنوعیت که هفته گذشته اعمال شد، با هدف حفاظت از بازرگانان و بازارهای آفلاین است و افزود که قیمت گذاری غارتگرانه در پلت فرم های رسانه های اجتماعی، شرکت های کوچک و متوسط را تهدید می کند.
در این بیانیه مشخص نیست که آیا TikTok یک برنامه تجارت الکترونیک جدید جدا از برنامه رسانه اجتماعی خود ایجاد خواهد کرد یا خیر.
تصمیم TikTok مطابق با مهلت دولت اندونزی برای پیروی از قانون جدید یک هفته ای است تا از تهدید بسته شدن جلوگیری شود.
در یک بازار عمده فروشی جاکارتا، فروشندگانی مانند نیلام، که با یک نام به کار می رود و شلوارهای محلی می فروشد، می ترسند از جیب خود رها شوند. او گفت که ۸۰ درصد از درآمد خود را در فروشگاه TikTok به دست می آورد و نمی داند چگونه می تواند این پلتفرم را جایگزین کند.
نیلام با بیان اینکه امیدوار است فروشگاه TikTok بتواند دوباره باز شود، گفت: «در مورد اینکه از کجا پول در بیاورم بسیار گیج هستم.
TikTok متعهد شده بود طی چند سال آینده میلیارد دلار در آسیای جنوب شرقی، عمدتاً در اندونزی، سرمایهگذاری کند تا پلتفرم تجارت الکترونیکی TikTok Shop را ایجاد کند.
این شرکت ۱۲۵ میلیون کاربر فعال ماهانه در اندونزی دارد و به دنبال تبدیل پایگاه بزرگ کاربران به یک منبع درآمد عمده تجارت الکترونیک است.
بر اساس دادههای موسسه مشاوره Momentum Works، تراکنشهای تجارت الکترونیک در اندونزی در سال گذشته نزدیک به ۵۲ میلیارد دلار بوده است و از این میزان، ۵ درصد در TikTok انجام شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰