کد خبر : 185513
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:25

لواندوفسکی: این قهرمانی ما را جاودانه کرد

لواندوفسکی: این قهرمانی ما را جاودانه کرد

مهاجم بایرن مونیخ بسیار خوشحال است که توانست قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کند. به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ توانست با شکست دادن نماینده مکزیک یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند. بایرن با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها دومین تیمی در تاریخ لقب

لواندوفسکی: این قهرمانی ما را جاودانه کرد

مهاجم بایرن مونیخ بسیار خوشحال است که توانست قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را تجربه کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ توانست با شکست دادن نماینده مکزیک یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند.

بایرن با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها دومین تیمی در تاریخ لقب گرفت که توانسته در یک سال ۶ جام به دست آورد. روبرت لواندوفسکی سهم به سزایی در این قهرمانی بایرن داشت و به عنوان بهترین بازیکن جام هم انتخاب شد.

او گفت: از این قهرمانی و تاریخ سازی خوشحال هستیم. قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها خوشحال کننده است. این ششمین جام در یک سال است. این قهرمانی تنها به بایرن متعلق نیست بلکه به کل فوتبال تعلق دارد. خوشحالم که جزو این نسل طلایی بایرن هستم.

لوا ادامه داد: خوشحالم که عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آوردم و این به لطف تلاش هم تیمی هایم بود. در هر دو بازی خوب ظاهر شدیم. بازی آسانی پیش رو نداشتیم. حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به فینال راه پیدا کرد. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و در زمان مناسبی گل زدیم.

لواندوفسکی درباره مولر هم گفت: باوجود آنکه مولر بازیکن بسیار کلیدی است اما غیبت او را احساس نکردیم. خوشبختانه اکنون وضعیت  او خوب است و امیدوار هستیم که هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد و با تیم تمرین کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی

تولید فیلم استرچ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح