کد خبر : 208895
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 10:43

ترافیک سئو: چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد

ترافیک سئو: چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد

  به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از جستجوگرها در این پست به این سوال پاسخ خواهیم داد که “ترافیک سئو چیست؟” اما ما بیش از تعریف و معنای این اصطلاح را توضیح خواهیم داد. ما همچنین به اهمیت ترافیک در سئو و چگونگی کسب ترافیک سئو بیشتر برای کسب و کار خود خواهیم

 

به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از جستجوگرها در این پست به این سوال پاسخ خواهیم داد که “ترافیک سئو چیست؟”

اما ما بیش از تعریف و معنای این اصطلاح را توضیح خواهیم داد. ما همچنین به اهمیت ترافیک در سئو و چگونگی کسب ترافیک سئو بیشتر برای کسب و کار خود خواهیم پرداخت.

 

همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهمترین عاملی است که می توانید برای دریافت ترافیک ارگانیک به وب سایت خود بر روی آن تمرکز کنید، بنابراین دانستن اینکه چگونه آن را به روش صحیح انجام دهید مفید است.

 

ترافیک سئو چیست؟

ترافیک SEO ترافیک ارگانیکی است که از موتورهای جستجو به دست می آید. ترافیک سئو به روش های بهینه سازی موتور جستجو متکی است تا با آوردن آن به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو، بیشترین میزان ترافیک ارگانیک ممکن را به یک وب سایت برساند.

 

چرا ترافیک سئو مهم است؟

ترافیک سئو مهم است زیرا ترافیک سئو یک ترافیک ارگانیک رایگان است که دید وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. ترافیک هدفمند سئو می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد تا از موتورهای جستجو سرنخ، مشتریان و فروش بیشتری کسب کند که نیازی به پرداخت هزینه نیست.

 

چگونه ترافیک SEO را بدست آوریم

۱. کلمات کلیدی SEO مناسب برای ترافیک را انتخاب کنید

اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. شما نمی توانید فقط یک محتوای جدید در مورد هر موضوعی که می خواهید بنویسید و انتظار دارید از آن به وب سایت خود ترافیک وارد کنید.

 

واقعیت این است که سؤالات خاصی وجود دارد که مردم به طور فعال در Google جستجو می کنند و مربوط به کسب و کار شما هستند و آنها می خواهند به آنها پاسخ دهند. به عنوان مثال، وب سایت من تماماً در مورد SEO است. و این پست این سوال را هدف قرار می دهد که “ترافیک SEO چیست؟”

 

من به سه دلیل این کلمه کلیدی را برای ترافیک سئوی ارگانیک هدف قرار دادم:

 

  1. مستقیماً به تجارت من مربوط می شود.
  2. مردم به طور فعال آن را در گوگل جستجو می کنند.
  3. رقابت برای دریافت ترافیک رایگان کلمه کلیدی سختی نیست.

 

امیدواریم قبلاً می‌دانید که مشتریان بالقوه شما به چه موضوعاتی علاقه دارند، بنابراین می‌توانیم از توضیح شماره ۱ بالا صرف نظر کنیم.

 

اما دانستن اینکه بازدیدکنندگان هدف شما به طور فعال به دنبال کدام کلمات کلیدی ارگانیک در گوگل هستند، همانطور که در دلیل شماره ۲ توضیح داده شد، برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک شما مهم است.

 

برای یافتن سریع و آسان این عبارات، می توانید به گوگل بروید تا از ویژگی پیشنهاد خودکار آن که در موتور جستجو هنگام تایپ کلمات ظاهر می شود، ایده بگیرید. تصویر زیر و نحوه عملکرد این استراتژی را ببینید تا به من کمک کند تا ایده این مقاله ای را که در حال حاضر می خوانید پیدا کنم.

 

اکنون که ایده بهتری در مورد چگونگی یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف دارید، گام بعدی این است که بفهمید رقابت برای آن جستجوها برای رتبه بندی در ۱۰ موقعیت برتر در گوگل چقدر دشوار است.

 

برای این مرحله، به ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند KWFinder توسط Mangools نیاز دارید (آن را به صورت رایگان امتحان کنید). این یکی از تنها ابزارهای SEO است که من به عنوان یک شرکت وابسته توصیه می کنم زیرا ارزان و در عین حال قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی است.

 

KWFinder به شما این امکان را می دهد که دو معیار مهم را برای هدف قرار دادن بهتر ترافیک SEO خود کشف کنید:

 

  • حجم جستجوی کلمه کلیدی: میانگین تعداد جستجوهایی که یک پرس و جو در ماه دریافت می کند.
  • مشکل کلمه کلیدی: تخمینی از سختی رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای یک پرس و جو.

 

۲. محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد

گام بعدی برای نحوه به دست آوردن ترافیک SEO، ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که هدف جستجوی کاربر را برآورده می کند.

 

  • پرس و جوهای اطلاعاتی: این موارد زمانی رخ می دهند که شخصی می خواهد در مورد موضوعی اطلاعات بیشتری کسب کند و وب سایت یا برند خاصی را در ذهن خود ندارد. آنها معمولاً سؤالی را در Google تایپ می کنند. مقاله ای که در اینجا می خوانید نمونه خوبی از صفحه ای است که نیازهای یک درخواست اطلاعاتی را برآورده می کند.
  • پرس و جوهای تراکنشی: این موارد زمانی رخ می دهند که فرد در فکر خرید یک محصول یا خدمات است و برای خرید نیاز به راهنمایی دارد. آنها معمولاً یک نام کلی برای یک محصول یا خدمات تایپ می کنند یا به دنبال نظرات مشتریان در Google هستند.
  • پرس و جوهای ناوبری: این موارد زمانی رخ می دهند که شخصی به دنبال وب سایت، محصول یا خدمات خاصی است اما URL مستقیم شرکت را نمی داند. آنها معمولاً نام تجاری را در Google تایپ می کنند تا وب سایت رسمی را پیدا کنند.

 

دانستن در مورد این اهداف جستجوی مختلف به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که نیازهای هر نوع کاربر را برآورده کند.

 

به عنوان مثال، اگر یک جستجوی تراکنشی را هدف قرار می‌دهید، نمی‌خواهید محتوایی را بنویسید که در قالب پرسش و پاسخ است مانند این پست در اینجا. انجام این کار باعث افزایش ترافیک SEO شما نمی شود.

 

در عوض، شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که بر یک محصول یا خدمات خاص تمرکز دارد و جزئیات کامل و گزینه های خرید را توضیح می دهد.

 

۳. سئوی درون صفحه خود را بهبود بخشید

اکنون که می دانید چگونه جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید و هدف جستجو را برای کاربر برآورده کنید، گام بعدی در به دست آوردن ترافیک سئو، بهبود سئوی درون صفحه شما است.

در پست خود در مورد نوشتن محتوای سئو، توضیح می‌دهم که بدون تکنیک‌های مناسب سئوی درون صفحه، محتوای شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما در رتبه بالایی در گوگل قرار نمی‌گیرد.

 

حتی بهترین محتوای نوشته شده نیز بدون بهینه‌سازی خوب در صفحه، آنچنان که شایسته است دیده نمی‌شود. اگر در مورد افزایش رتبه و ترافیک خود جدی هستید، به آن نگاه کنید. هیچ کس دیگری این نکات پیشرفته را برای رشد سریع وب سایت آموزش نمی دهد.

 

شما یاد خواهید گرفت که چگونه فاکتورهای سئو داخلی صفحه مانند:

 

  • عنوان متا
  • توضیحات متا
  • URL
  • برچسب های سربرگ
  • محتوای بدن
  • تصاویر
  • لینک های داخلی
  • منوی ناوبری
  • و بیشتر

 

۴. برای ترافیک بیشتر سئو به طور منظم وبلاگ بنویسید

وبلاگ نویسی در وب سایت شما موثرترین راه برای افزایش ترافیک SEO است.

 

یک وبلاگ به شما امکان می دهد حجم بی پایانی محتوا ایجاد کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را از موتورهای جستجو جذب کنید.

 

۵. از پیوند داخلی خوب استفاده کنید

در راهنمای من در مورد تفاوت بین پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی، می آموزید که چگونه پیوندهای داخل یک وب سایت روابط بین محتوا را نشان می دهند. و این لینک های داخلی ارزش و اهمیت سئو را بین صفحات انتقال می دهند.

 

یک استراتژی پیوند داخلی خوب همچنین می تواند رتبه بندی موتورهای جستجو را برای کلمات کلیدی هدف صفحه افزایش دهد زیرا اعتبار موضوعی محتوا را بهبود می بخشد.

 

آزمایش انجام شده توسط دانشمند SEO، Kyle Roof نشان داد که “۲-۳ پیوند داخلی برابر با یک لینک خارجی با همان ارزش است.” بنابراین می توانید قبل از اینکه حتی به فکر دریافت بک لینک به یک صفحه باشید، به همان اندازه قدرت رتبه بندی را از سایت خود استخراج کنید.

 

یک نقطه شروع خوب برای افزایش ترافیک سئو با پیوند داخلی، ایجاد پنج پیوند متنی از صفحات مرتبط با موضوع است که کلیدواژه هدف اصلی شما را به عنوان یک عبارت تطبیق دقیق در متن لنگر گنجانده است. سپس، برای جلوگیری از بهینه‌سازی بیش از حد، چند کلمه پرکننده را به دو تا از این پیوندهای داخلی اضافه کنید تا ۱۰۰٪ با هم مطابقت نداشته باشند.

 

آیا ترافیک برای سئو خوب است؟

ترافیک برای سئو خوب است زیرا هر چه سایت شما محبوب تر باشد، می تواند رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که وب سایت هایی که ترافیک بیشتری دریافت می کنند معیارهای سئو را بهبود بخشیده اند. موتورهای جستجو مانند گوگل ترجیح می دهند محتوایی را که مردم دوست دارند بازدید کنند رتبه بندی کنند.

یک مطالعه موردی SEO به طور خاص همبستگی قوی بین افزایش در ترافیک ارجاع و افزایش رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی فوق رقابتی را نشان داد.

 

به گفته CognitiveSEO، “در عرض ۱ روز، ترافیک جستجوی ارگانیک در وبلاگ ما به ۲۰۰۰۰ بازدید رسید. ما برای چیزی که بدون شک یک عبارت بسیار رقابتی است (تصاویر گوگل) یک جهش واقعاً چشمگیر در رتبه بندی جستجو داشتیم که تنها در یک روز از رتبه ۷۴ به رتبه هشتم در نتایج جستجوی گوگل رسیدیم!

 

اگرچه این شرکت نمی‌توانست ۱۰۰% تایید کند که افزایش ترافیک باعث افزایش رتبه‌بندی گوگل آنها شده است، اما گزارش داد که “به نظر می‌رسد به دست آوردن پیوندهایی که حجم بالایی از ارجاع‌ها و داده‌های کلیکی را ارائه می‌دهند، بر رتبه‌بندی جستجو در موتورهای جستجو تاثیر می‌گذارد.”

 

نکته دیگری که در اینجا در رابطه با بهبود ترافیک سئو باید در نظر داشت این است که صفحات وب که ترافیک ارجاع بیشتری را از سایر وب سایت ها دریافت می کنند، بک لینک های طبیعی بیشتری نیز به دست می آورند. و بک لینک های با کیفیت بالا بخشی از الگوریتم رتبه بندی گوگل هستند.

 

بنابراین ترافیک برای سئو خوب است به این معنا که قرار گرفتن در معرض محتوا را افزایش می دهد، که می تواند منجر به رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شود.  

 

در پایان

امیدوارم از این راهنمای توضیح داده شده که ترافیک سئو چیست لذت برده باشید.

 

همانطور که متوجه شدید، ترافیک سئو یک ترافیک ارگانیک است که از موتورهای جستجو می‌آید و به روش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو متکی است تا با رساندن آن به بالای SERP، بالاترین میزان ترافیک ممکن را به یک وب‌سایت برساند. بنابراین تمرکز بر افزایش ترافیک در سئو برای رشد یک وب سایت بسیار مهم است زیرا منجر به مشتریان و فروش بیشتر می شود. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود زيرنويس فارسي فيلم و سريال

ویژگی مهم رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح